تمهیدات ترافیکی بازگشایی مدارس در غرب استان تهران

تهران - تابناک - رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: تمهیدات ترافیکی بازگشایی مدارس در ۶ شهرستان‌ غرب استان تهران اتخاذ و پلیس پای کار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ 19 September 2024

تمهیدات ترافیکی بازگشایی مدارس در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ ایوب وشنی زرگران در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس در روز یک مهر و بازگشایی مدارس اظهارداشت: همزمان با فرا رسیدن مهرماه و بازگشائی مدارس در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، برابر برنامه ریزی صورت گرفته، طرح ویژه کنترل ترافیکی در سطح شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با حضور عوامل پلیس راهور غرب استان تهران و شهرستان‌های تابعه و تیم های پیاده و خودرویی و گشت ویژه در نقاط پرترافیک مقابل مدارس، تقاطع ها ومعابر اصلی اجرا خواهد شد تا شاهد ترافیک روان در سطح شهرستان های غرب استان تهران باشیم.

رییس راهور غرب استان تهران با اشاره به اقدامات ترافیکی پلیس راهور بیان کرد: روانسازی ترافیک، برخورد قاطع با متخلفان، موتورسوران حادثه ساز، کنترل سرویس های مدارس و برخورد با خودروهای فاقد مجوز در دستور کار پلیس راهور خواهد بود.

زرگران در ادامه تصریح کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از یکم تا ۲۰ مهرماه، تردد خودروهای سنگین از ساعت ۶ تا ۹ صبح در معابر اصلی ممنوع خواهد بود و همچنین اجازه تردد به خودروهای دارای سرنشین اضافه داده نشده و برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و پیگیری اصلاح هندسی برخی معابر منتهی به مدارس از سوی متولیان در اولویت قرار داد و پلیس تا اصلاح نقاط حادثه خیز پیگیر مطالبات مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار