کاهش ۷ درصدی قیمت گوشت گوسفندی

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش۷ درصدی قیمت گوشت گوسفندی در میادین و بازارها از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 22 June 2015
سید احمد صفوی با اشاره به اینکه پس از اعلام قیمت انواع گوشت قرمز توسط شورای نرخگذاری سازمان، قیمت انواع گوشت گوسفندی کاهش یافته است، اظهار داشت: به عنوان مثال قیمت راسته با استخوان 259 هزار ریال، ران پاک کرده 317 هزار ریال، راسته پاک کرده 343 هزار ریال و سردست پاک کرده 306 هزار ریال اعلام شده است که با توجه به مقایسه قیمت ها نسبت به قبل شاهد کاهش 7 درصدی قیمت این محصولات پروتئینی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این نرخ نامه براساس آنالیز دقیق قیمت‌های گوشت تازه کشتار روز تهران اعلام می‌شود، اظهار کرد: تمامی گوشت‌های ارسالی به مراکز دارای مجوز عرضه در میادین و بازارها بوده و باید دارای هولوگرام یا برچسب بهداشتی با برند شرکت‌های عرضه کننده در میادین و بازارهای این سازمان باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص تولید کنندگان عرضه محصولات پروتئینی در میادین و بازارها که ملزم به درج هولوگرام ویژه برند خود بر روی تمامی محصولات تولیدی هستند، گفت: در غیر این صورت از توزیع و عرضه آن در میادین و بازارها ممانعت به عمل خواهد آمد. در ضمن نرخ انواع محصولات در میادین میوه و تره بار در سایت این سازمان به آدرس http://mayadin.tehran.ir/  قابل مشاهده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار