مدیر کل بهزیستی خوزستان؛

پرداخت حق بیمه به 8114 خانوار زن خود سرپرست

انسانها به عنوان کنش گر اجتماعی در ارتباط با اشتغال ،علاوه بر کسب درآمد بدنبال ایفای نقش خود در جامعه هستند
کد خبر: ۳۵۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 12 January 2017
مدیر کل بهزیستی خوزستان در جلسه آموزشی و بازآموزی دستورالعملها و ارائه عملکرد مراکز غیر دولتی امور اجتماعی ضمن بیان اینکه در سال 94 , 1856 خانوار زن خود سرپرست از چرخه ی حمایت سازمان خارج و توانمند شدند گفت:  8114 زن خودسرپرست تحت پوشش از حمایت های بیمه ی شهری و عشایری نیز سود برده و تحت پوشش آن قرار دارند که از این تعداد 4299 نفر از زنان تحت بیمه تامین اجتماعی شهری و 3815 نفر نیز تحت حمایت صندوق عشایر روستایی هستند.

غلامرضا صدیق راد با اشاره به اینکه مهم ترین نقش کلینیکها ی مددکاری تحت نظارت بهزیستی ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان است، گفت : انسانها به عنوان کنش گر اجتماعی در ارتباط با اشتغال ،علاوه بر کسب درآمد بدنبال ایفای نقش خود در جامعه هستند .

وی با بیان اینکه اشتغال موجب کاهش آسیبهای اجتماعی می شود ،بیان داشت: با ایجاد اشتغال دو هدف محقق می شود،یکی ایجاد منبع درآمد و دیگری مشخص شدن جایگاه و نقش اجتماعی افراد.

صدیق راد افزود: مددکاران بهزیستی باید ضمن همراهی و همدردی با مددجویان ،با آنها همدلی نموده و توانمندیهای افراد تحت پوشش را تقویت و در جهت ایجاد اشتغال پایدار آنها هدایت کنند .
وی گفت:مددکاران باید اطلاعات خود را نسبت به بازار کار و نیاز مددجو به روز نموده و سیاست سازمان راه اندازی مراکز کاریابی ویژه مدد جویان و تاسیس موسسات خیریه با هدف کاریابی و اشتغال است.
در پایان از مراکز و کلینیکهای فعال با اهدا لوح ،تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار