جشنواره ورزشی توسعه نیشکر با مشارکت 812 نفر به پایان رسید

سیزدهمین جشنواره فرزندان دختر و پسر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ 07 July 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت سدادفام نیشکر، 820 نفر از بین فرزندان، همسران و کارکنان زن توسعه نیشکر در هشت رشته ورزشی در این جشنواره شرکت کردند.

اختتامیه این جشنواره با حضور مهندس موسوی مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان، مهندس نصیریان مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی، مهندس فرحمند مدیر عامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی و مهندس مدحجاوی مدیر عامل شرکت سدادفام نیشکر برگزار شد.

در بخش آقایان تیم کشت صنعت نیشکر میرزا کوچک خان قهرمان این جشنواره شد و پس از آن کشت و صنعت های امیرکبیر و دعبل خزاعی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش بانوان نیز تیم کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مقام نخست ایستاد و پس از آن تیم های کشت و صنعت امیر کبیر و سدادفام در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند.

این جشنواره با مشارکت پرشور خانواده‌های نیشکری همراه بود و شماری از بازیکنان دختر و پسر با نمایش مهارت‌های عالی و استعداد ناب خود نشان دادند که آینده درخشانی دارند. شرکت سدادفام نیشکر میزبان این جشنواره و برگزاری بازی‌ها را برعهده داشت.

مدیر عامل شرکت سدادفام مهندس علی مدحجاوی هدف از برگزاری این جشنواره و سایر مسابقات ورزشی را جذب هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان به ورزش و گسترش رقابت سالم و تندرستی بین کارکنان و خانواده های آنان می باشد.

مهندس مدحجاوی از حمایت‌های بی وقفه ورزش کارگری خبر داد و افزود که شرکت سدادفام از هرگونه کمکی برای رفاه حال کارگران، کارکنان و خانواده‌های آنان دریغ نخواهد کرد.

وی نیز افزود شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورزش کارگری را به طور جدی دنبال و حمایت می کند، بطوریکه در حال حاضر بیش از 1300 ورزشکار نیشکری در رشته‌های مختلف فعالیت می کنند و شماری زیادی از آنان در لیگ‌های کارگری استان و کشور حضور فعال دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار