رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد:

25 آبان آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش سیره علوی/ انتخاب محورها با توجه به شعار سال

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه هشتمین همایش ملی «سیره علوی» را تا ۲۵ آبان‌ماه امسال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 14 September 2016

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سعید محمدزاده با اشاره به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان برای برگزاری همایش ملی سیره علوی، گفت: این همایش ملی با هدف گسترش فرهنگ و سیره امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی به انتخاب محورهای این همایش ملی با توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و افزود: لازم است با کنجکاوی هرچه دقیق‌تر، مبانی فکری آن امام همام در رابطه با اقتصاد مقاومتی استخراج و تبیین شود.

محمدزاده اضافه کرد: همایش ملی سیره علوی با نگاه اقتصاد مقاومتی به‌صورت عملیاتی درصدد است تا تفکرات و سیره امام علی(ع) را تفسیر و توضیح دهد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش ملی را تا ۲۵ آبان‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی conf.asc.gov.ir/areaa۹۵مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، همایش ملی سیره علوی یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است که هر سال یک دانشگاه از لرستان مسئولیت برگزاری آن‌ را به عهده می‌گیرد و امسال مسئول برگزاری آن دانشگاه علمی کاربردی است

ایسنا

.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار