ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی لرستان آغاز شد

کد خبر: ۲۹۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 08 September 2016
پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه هفدهم شهریورماه آغاز و تا روز پنج‌شنبه، بیست و پنجم ادامه خواهد داشت.
 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه¬های آموزشی (صنعت، کشاورزی،خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) بیش از8هزار نفر دانشجو در 56کد رشته و 119 کد رشته محل برای ورودی مهر و بهمن‌ماه سال جاری جهت تحصیل در  26 مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت، بدون آزمون ورودی پذیرش می¬نماید.
"سعید محمدزاده" ادامه داد: 102 کد رشته محل برای نیمسال اول تحصیلی سال جاری  و 17 کد رشته محل نیز برای نیمسال دوم تحصیلی 96-95 اختصاص داده شده است. 
وی افزود: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در تاریخ یادشده به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
محمدزاده همچنین در خصوص پذیرش دوره‌های مذکور تأکید کرد: با توجه به این که پذیرش دانشجو برای نیمسال اول و دوم (مهرماه و بهمن‌ماه) سال تحصیلی 96-95 بر اساس کد رشته محل‌های مشخص‌شده در دفترچه راهنما صورت می‌پذیرد به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از درج کد رشته محل موردعلاقه خود در تقاضانامه، به نیمسال تحصیلی درج‌شده در مقابل کد رشته محل (شروع دوره تحصیلی از مهرماه یا بهمن‌ماه) و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه مربوط به مرکز آموزش آن کد رشته محل توجه کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بر اساس معدل کل کاردانی، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط، معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.
منبع :یافته 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار