مدیرکل منابع طبیعی لرستان:شناسایی ۱۱۰ نقطه بحرانی آتش‌سوزی در جنگل‌های لرستان

کد خبر: ۲۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 29 May 2016
کراپ‌شده - آتش سوزی جنگلهای لرستان
























به گزارش تابناک لرستان ُ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در سال جاری ۱۱۰ نقطه بحرانی آتش سوزی در جنگلهای  استان شناسایی شده است.

 شیرزاد نجفی ظهر یکشنبه در حاشیه دومین مانور اطفاء حریق در لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته دو هزار و ۶۴۰ هکتار از مراتع و جنگل های استان دچار حریق شدند، اظهار داشت: تعداد حریق های صورت گرفته در جنگل ها و مراتع لرستان طی سال ۹۴ حدود ۱۱۰ مورد بود.

وی افزود: سال گذشته بیشترین خسارات ناشی از حریق در جنگل ها و مراتع استان مربوط به شهرستان کوهدشت و کمترین آن ها مربوط به شهرستان ازنا بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به شناسایی ۱۱۰ نقطه بحرانی آتش سوزی در  استان برای سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: در این مناطق دیده بان و نیروهای همیار طبیعت مستقر بوده و کشیک های ما در این نقاظ فعال هستند.

نجفی به توزیع ۱۱ دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات اطفاء حریق در سطح شهرستان های استان اشاره کرد و بیان داشت: امسال بیش از ۱۵ هزار کیلومتر در سطح جنگل ها و مراتع استان برای جلوگیری از وقوع حریق آتش بر زده شده است.

وی افزود: سازمان منابع طبیعی لرستان نسبت به توزیع لوازم و تجهیزات اطفاء حریق انفرادی، فلکسی بک و دستگاه رات فایر بین ادارت منابع طبیعی شهرستان ها اقدام کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار