مترو تهران در نمايشگاه بين‌المللي دبي

شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در شصت و يكمين كنگره و نمايشگاه بين المللي UITP در زمينه حمل و نقل در دبي كشور امارات متحده عربي حضور يافت.
کد خبر: ۲۱۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 27 April 2016
نمايشگاه بين المللي UITP با حضور بيش از 30 كشور عضو از جمله ايران، تونس، فنلاند، سنگاپور، بحرين، رياض، شيلي، قطر، الجزيره، كويت، مراكش، تركيه، ژاپن، افريقاي جنوبي و ... از تاريخ 25 الي 27 آوريل سال 2016 برابر با پنج تا هفت ارديبهشت ماه سال 1395 در دبي برگزار شد.

در اين نمايشگاه بيش از 80 شركت بزرگ جهان تازه ترين فن آوري و دستاوردهاي خود در زمينه حمل و نقل عمومي در غرفه هاي ارائه دادند.

اين نمايشگاه همچنين بستر مناسبي براي برقراري ارتباط ميان كشورهاي مختلف كه در زمينه حمل و نقل عمومي فعاليت مي كنند را فراهم كرده و مسير بازاريابي و ارائه خدمات تجاري ميان آنان را مرتفع كرده است.

شركت بهره برداري مترو تهران نيز با هدف ارائه توانمنديها و قدرت سيستم حمل و نقل عمومي ايران در اين نمايشگاه حضوريافته و در غرفه مترو تهران آخرين تكنوژيها و دستاوردهاي خود را در معرض نمايش قرار داده است.

UITP يا اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي، شبكه اي بين المللي در اختيار مقامات حمل و نقل عمومي و اپراتورهاي ارائه دهنده خدمات، سياست گذاران و تصميم گيرندگان اصلي، موسسات علمي و عرضه كنندگان راهكارهاي اثرگذار در صنعت حمل و نقل عمومي است و خدمات مرتبط در اين حوزه بخصوص را بنيان نهاده تا با به اشتراك گذاردن دانش، نسبت به توسعه حمل و نقل عمومي پايدار و توأم با خلاقيت و نوآوري كمك و همياري باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار