امام جمعه پردیس:

پیگیری مطالبات مردمی در خطبه‌های نمازجمعه؛ ایستگاه رادیو و تلویزیونی پردیس احداث شد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با پیگیری مطالبات مردم در خطبه‌های نماز جمعه پس از ۵ سال بلاتکلیفی ایستگاه رادیو تلویزیونی صداو سیما افتتاح و بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 20 September 2024

پیگیری مطالبات مردمی در خطبه‌های نمازجمعه؛ ایستگاه رادیو و تلویزیونی پردیس احداث شد

به گزارش خبرنگار تابناک پردیس ،حجت الاسلام سید حسین حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پردیس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان اظهار داشت:امروز باید رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی یاد کنیم و نباید اسطوره های واقعی و نام و یاد قهرمانان جنگ را از یاد نبریم و در حافظه ملی خود از این عزیزان در ادامه مسیر درست قدردانی کنیم.

وی با اشاره به سخنگاه نماز جمعه که محلی برای پیگری مشکلات مردم است افزود:یکی از مطالبه‌ های جدی و چند ساله مردم عزیز شهرستان پردیس عدم دریافت شبکه های رادیو تلویزیونی رسانی ملی بود.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد:در نماز جمعه شهرستان پردیس از همان ابتدای بدو کار تمامی نیازمندی‌های شهرستان را احصا کردیم و بنده به ترتیب در خطبه‌های نمازجمعه مطالبه‌ گری کردم، ویکی از این مطالبات راه اندازی ایستگاه تلویزیونی در شهرستان پردیس بود.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: مشکل عدم دریافت شبکه‌های رسانه ملی در پردیس در خطبه‌های های نماز جمعه چندین بار مطالبه گری شد و این معضل توسط خبرنگاران به گوش رئیس رسانه ملی رسید.

وی گفت:با پیگیری های انجام شده رئیس رسانه ملی دستور ویژه مبنی بر احداث و راه‌اندازی این ایستگاه را صادر کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس یادآور شد : احداث ایستگاه رادیو و تلویزیونی در مدت زمان کوتاهی با اقدامات معاونت فنی صدا و سیما و پیگیری مسؤلان شهرستان و همچنین با تعامل سپاه، اداره اطلاعات و شرکت عمران راه اندازی و افتتاح شد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان با اشاره به سخنگاه نماز جمعه برای پیگیری مطالبات مردم خاطر نشان کرد:برخی از مشکلات مردم مانند کمبود بیمارستان ،اتمام و تحویل مسکن مهر ،صدور اسناد مالکیت به مالکان در بومهن، و تجهیزات ناوگان حمل و نقل برای مردم در سخنگاه نماز جمعه قابل پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار