تابناک-مدیر دیده بان شفافیت و عدالت استان هرمزگان از پیوستن هفتاد تن از نامزدان انتخابات شورای شهر در استان هرمزگان به کمپین شفافیت و عدالت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 27 May 2021

پرویز سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت:سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در سراسر کشور در راستای تحقق شفافیت و عدالت و پیشگیری از رانت و فساد همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی پویشی راه اندازی کرده است که طی آن نامزدهای انتخابات شورای شهر می‌توانند میثاق نامه شفافیت و عدالت را امضا کنند.

وی افزود: معتقد هستیم هرچه شفافیت در جامعه و بین مدیران افزایش پیدا کند پاسخگویی آنها نسبت به مردم نیز افزایش می یابد و قطعاً شفافیت موجب برقراری عدالت اجتماعی در توزیع خدمات بین شهروندان می‌شود.

سالاری تاکید کرد: اگر مشخص شود اعتبارات فرهنگی و عمرانی استان و شهر بندرعباس به چه میزان است قطعاً می توان با شفافیت نسبت به توزیع عادلانه آن بین مناطق و محلات اقدام کرد.
مدیر دیده بان شفافیت و عدالت استان هرمزگان بیان کرد :یکی از مشکلات جامعه جابه‌جایی ارزش ها می باشد لذا در بسیاری از مسائل رانت و پول و سیاست زدگی جای خود را به شاخص‌های اصلی داده است و موجب می شود افراد ناکارآمد وارد پارلمان شهری شوند لذا شفافیت می تواند جلوی این اتفاقات را بگیرد و افراد اصلح وارد شورای شهر شوند.

سالاری عنوان کرد: خوشبختانه در سه روز گذشته حدود ۷۰ نفر برای امضای میثاق نامه دیده بان شفافیت و عدالت حضور پیدا کردند و افراد دیگری نیز برای پیوستن به آن تماس گرفته اند و این ثبت نام ها تا شروع تبلیغات کاندیداها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای غرب استان هرمزگان شهر بندر لنگه و برای شرق استان هرمزگان میناب را جهت مراجعه نامزدها و امضای میثاق نامه در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار