کد خبر: ۸۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 18 August 2020

 

 

رضا جمشیدی روز سه شنبه در بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی آستارا اظهار کرد: برای حفظ سلامت شرکت کنندگان و ایجاد شرایطی جهت آرامش بیشتر، تمهیدات مناسبی از نظر آماده سازی محیط و رعایت توصیه های بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: محل مناسبی برای برگزاری آزمون کنکور، متناسب با جمعیت متقاضیان انتخاب شده است و خانواده ها به آماده سازی شرایط روحی فرزندان خود برای شرکت در کنکور توجه کنند.

وی بیان کرد: والدین از تجمع در محوطه حوزه امتحانی برای دیدار با داوطلبان خودداری کنند و داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی مورد در محل آزمون خودداری و هنگام ورود و خروج، فاصله مناسب را حفظ کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اولویت است و متولیان برگزاری آزمون، دستورالعمل های کشوری ستاد مبارزه با کرونا را به بهترین شکل ممکن در برگزاری این رویداد بزرگ علمی اجرا خواهند کرد.

جمشیدی افزود: هزار و ۹۶۷ داوطلب در قالب چهار گروه ریاضی، انسانی، تجربی و هنر از ۲۹ مرداد تا اول شهریور ماه در شهرستان آستارا رقابت خواهند کرد و شهرداری و شبکه بهداشت، محل حوزه برگزاری آزمون را به نحو شایسته ضدعفونی و گندزدایی کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، برخی آزمون ها نظیر کنکور را به تعویق انداخته است و مسئولان با سختگیری در اجرای پروتکل های بهداشتی، آن را برگزار می کنند.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ از سه شنبه ۲۸ مرداد تا “چهارشنبه” ۲۹ مرداد در سایت سازمان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org  توزیع می شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛  داوطلبان گروه آزمایشی هنر، صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه زبان های خارجی صبح شنبه اول شهریور با هم رقابت می کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار