کد خبر: ۱۱۶۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 11 May 2024

آب شستگی جداره رودخانه چمخاله محصور می شودآب شستگی جداره رودخانه چمخاله محصور می شودآب شستگی جداره رودخانه چمخاله محصور می شودآب شستگی جداره رودخانه چمخاله محصور می شودآب شستگی جداره رودخانه چمخاله محصور می شود

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان ما، با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی های دو روز گذشته در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: بارندگی های شدید که استان گیلان و شهرستان لنگرود متاثر از آن بود، موجب آبگرفتگی و آب شستگی جداره رودخانه چمخاله شد.
وی رودخانه چمخاله را در جوار سد بتنی رادارکومه دانست و افزود: به واسطه آی شستگی جداره رودخانه بخشی از زمین های حاشیه رودخانه نیز دچار آب شستگی شده است.
فرماندار لنگرد با اشاره ب تخلیه کامل حاشیه رودخانه، گفت: باید هرچه سریع تر نسبت به محصور و محدود کردن جداره اقدام کنیم تا تخریب اراضی افزایش پیدا نکند.
جلالی با بیان اینکه به زودی نسبت به احیای اراضی حاشیه رودخانه اقدام خواهیم کرد، ادامه داد: حدود 1500 مترمربع آب شستگی جداره داریم که باید در اسرع وقت محدود شود که در غیر این صورت، تخریب اراضی را افزایش می دهد.
وی با اشاره به کمبود منابع آبی در سال جاری، خاطرنشان کرد: از مردم منطقه انتظار سعه صدر داریم تا بتوانیم با همکاری هم نسبت به تامین آب کشاورزی اقدام کنیم.
فرماندار لنگرود به کشاورزان اطمینان داد که دولتمردان تا پایان فصل زراعی در کنارشان خواهند بود و تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم جهت تامین آب زراعی سال جاری در شهرستان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار