استاندار هرمزگان با اشاره به آرزوی اکثر استانها و شهرهای ایران برای همسایگی با دریا بر استفاده مفید از ظرفیت های دریا برای توسعه هرمزگان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 24 August 2015
به گزارش تابناک، جاسم جادری در حاشیه آئین افتتاح ساختمان اداری جدید شیلات هرمزگان اظهار داشت: بنا کردن ساختمانی با این ابعاد در شرایط بی پولی دولت کار سخت و بزرگی است.
 
وی با بیان اینکه همه نعمات خدادادی در هرمزگان جمع شده است بیان داشت: در حال حاضر هم از همه ظرفیت دریا استفاده نمی‌شود باید با افزایش تلاش تمام ظرفیت های دریا در اختیار معیشت مردم و توسعه هرمزگان قرار گیرد.
 
جادری تصریح کرد: در شرایطی که خیلی ها در آرزوی راه یابی به دریا و حتی داشتن یک دریاچه هستند ،بهره مندی از این نعمت بی‌نظیر را بهترین راه برای رشد استان عنوان کرد.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر رسیدگی و کنترل قیمت آبزیان در استان ادامه داد: هرمزگان باید به قطب ماهی و میگو در کشور تبدیل شود.
 
نماینده عالی دولت در هرمزگان با تشکر از جامعه صیادی هرمزگان بر رسیدگی و راه‌اندازی سایت پرورش میگو 5 هزار هکتاری تاکید کرد و افزود: بررسی شود تا در صورت کمبود بودجه و یا معطل ماندن پروژه به دلیل عدم همکاری ادارات در مورد صدور مجوزات لازم موانع برطرف شود.
 
در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه احداث ساختمان اداری شیلات با فروش اراضی مازاد و بلا استفاده شیلات در هرمزگان با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال انجام شده است افزود:البته این ساختمان فاز یک است و فاز دوم این پروژه تا سه سال آینده ساخته می شود.  
 
محبی با تاکید بر تلاش برای رساندن شیلات  به جایگاه اصلی گفت: شیلات هرمزگان در هفته دولت 11 پروژه با اعتبار7 میلیارد و500 میلیون تومان به بهره برداری می رساند.
 
مدیرعامل تعاونی صیادان هرمزگان در ادامه این مراسم،با درخواست بازسازی اسکله پشت شهر بندرعباس این اسکله را چشم و چراغ شهر بندرعباس معرفی کرد.
 
در ادامه رئیس تعاونی پرورش دهندگان میگوی هرمزگان نیز اظهار داشت: امسال با هدف سه برابر کردن تولید میگو در استان تا پایان سال تولید این محصول را به 9میلیون تن می رسانیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار