معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان:
معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر ۱۲ تن سیب‌درختی بین مددجویان گرمسار توزیع شد، گفت: این اقدام به همت خیران و داوطلبان هلال‌احمر صورت گرفت.
کد خبر: ۸۰۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 25 November 2019

۱۲ تن سیب‌درختی بین مددجویان گرمسار توزیع شد

به گزارش تابناک سمنان: ابراهیم احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه بیش از ۱۲ تن سیب‌درختی به‌صورت رایگان میان مددجویان و افراد نیازمند گرمسار توزیع‌شده است، ابراز داشت: ارزش تقریبی آن ۴۸۵ میلیون ریال برآورد می‌شود که به همت خیران و داوطلبان شعبه گرمسار صورت گرفته است.

وی افزود: واحد داوطلبان شعبه گرمسار با همکاری مرکز خیران این شهرستان اقدام به جذب کمک‌های غیر نقدی (سیب‌درختی) در هشت نوبت و توزیع آن در میان مددجویان و افراد نیازمند کردند که این اقدام شایسته تقدیر است.

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان میزان سیب‌های توزیع‌شده را ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برآورد کرد و ابراز داشت: در این فعالیت انسان دوستانه بیش از ۳۰ نفر از خیران، باغداران و داوطلبان مشارکت داشتند.

احسانی اضافه کرد: در امور داوطلبان هلال احمر فعالیت های بسیاری برای رفع نیاز محرومان جامعه صورت می گیرد که تهیه سبد کالا و نان، ویزیت رایگان بیماران و افراد مناطق محروم، پخت غذای گرم از جمله این فعالیت‌ها را شامل می‌شود که به همت خیران صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار