دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ما در رایزنی‌هایی که با مسئولان وزارت ارشاد داشتیم آنها ادعا دارند که هیچ مشکلی از بابت بیمه متوجه خبرنگاران نیست.
کد خبر: ۷۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی الفضلی‌فرد صبح امروز در بازدیدی که به مناسبت ایام بزرگداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل داشت، اظهار کرد: خبرنگاران رسالت عظیمی را بر عهده دارند که باید به معنای واقعی و کاملاً دقیق بر این رسالت خود اشراف داشته باشند و با دریافت این حقیقت رسالت خودشان را به انجام برسانند.

وی خبرنگاری را از مشاغل حساس، سخت و در عین حال پراسترس اعلام کرد و افزود: در دیداری که هفته‌های گذشته با وزیر ارشاد و نوش‌آبادی داشتیم، موضوع بیمه خبرنگاران را پیگیری کردیم و آنها مدعی هستند هیچ مشکلی در بیمه خبرنگاران وجود ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که همچنان برخی از خبرنگاران از مشکلات بیمه‌ای خود نگران و ناراحت هستند و این موضوع قابل پیگیری است.

افضلی‌فرد دو عنصر مهم یک شغل پایدار و حساس را رضایت شغلی، امنیت و انگیزه شغلی اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه خبرنگاران با مسائل و پدیده‌های مختلف اقتصادی، ‌اجتماعی و غیره مواجه هستند، شغل آنها استرس‌زا و بسیار حساس است و همواره در معرض خطر و آسیب هستند.

وی بیان کرد: باید پایداری شغل یک خبرنگار و امنیت آن برقرار باشد تا زمینه رضایت‌مندی وی فراهم آمده و خبرنگار بتواند به رسالت سنگین خود عمل کند.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل با قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرگزاری فارس در استان اردبیل در پیگیری مسائل و موضوعات مختلف که اغلب این مسائل دلسوزانه و با احساس مسئولیت از طریق این رسانه پیگیری می‌شود، گفت: خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه فراگیر و دارای برجستگی‌های ارزشی و انقلابی توانسته است در عرصه‌های مختلف در این استان به شکل تأثیرگذار عمل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار