کد خبر: ۷۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 12 August 2015
رشت - ایرنا - مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دین مبین اسلام، مرزهای جغرافیایی و سیاسی دنیا را درنوردیده و فراملیتی شده است.
[اسلام مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردیده و فراملیتی شده است]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمیدرضا ترابی روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنجمین یادواره 13 شهید روحانی شهرستان رودسر بیان کرد: در حال حاضر مسلمانان در ارتباط با اقوام ، ملل و و جوامع دیگر روابط اجتماعی و بین المللی دارند و امروز دین مبین اسلام و آموزه های نورانی آن را فراتر از مزرهای جغرافیایی و سیاسی می بینیم.
وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، مردم دنیا به انقلاب اسلامی اعتقاد پیدا کرده و برای آنها، به عنوان یک الگو مطرح شده است.
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به تلاش های منسجم رسانه های غربی برای تضعیف ارزش های دینی و اسلامی گفت: غرب به دنبال آن است که از این رهگذر، انسان و خانواده را بی هویت کند و ضروری است ما نسبت به گذشته، هوشیار تر باشیم.
حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام تصریح کرد: شهدا ، سند بطلان تفکر اومانیستی هستند چراکه شهیدان، خداباور و خدا محور بودند و در راه خدا ، عزتمندانه جان خویش را برای دفاع از حقانیت دین اسلام فدا کردند تا این ارزش ها پایدار باقی بماند.
وی همچنین افزود: جامعه جهانی مدیون شهدای انقلاب اسلامی است و این موضوع، یک واقعیت تاریخی است.
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان شهدای ایران اسلامی را سند حقانیت انقلاب و نظام خواند و نقش شهیدان روحانی را در حوزه علم ، معرفت و جهاد ارزشمند دانست و اضافه کرد: عزت و صلابت نظام ما، به برکت همین خون های پاک شهیدان و شهدای روحانی است که پرچمدار حقیقی و واقعی اسلام هستند.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و 700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار