کد خبر: ۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 06 August 2015
خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل مطبوعات گیلان با اشاره به قدمت مطبوعات گیلان گفت: مکانی برای ایجاد موزه مطبوعات گیلان اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسین داداشی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلانی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای اهل قلم همچون شهید صارمی همواره در ذهن مردم این سرزمین ماندگار است.

وی با اشاره به پیشکسوتان عرصه رسانه در استان افزود: گیلان بیش از یک قرن فعالیت مطبوعاتی را در تاریخ خود ثبت کرده است و این استان همواره در فرهنگ و تمدن زبانزد خاص و عام بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گسترش عرصه مطبوعات در استان در حوزه کمی و کیفی را مورد تاُکید قرارداد و گفت: ارتقای محتوای رسانه‌های استان همواره مورد توجه مدیران فرهنگی و اهالی رسانه استان است.

داداشی ایجاد رقابت در بین نشریات در تولید محتوا را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: درصدد هستیم تا مکانی برای موزه مطبوعات گیلان اختصاص یابد.

مدیر عامل مطبوعات گیلان گفت: در این موزه  قدمت مطبوعات گیلان و آثار پیشکسوتان عرصه رسانه گیلان در معرض دید علاقه‌مندان به عرصه فرهنگ قرار می‌گیرد تا ارزش و محتوای مطبوعات گیلان حفظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار