مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه اندازی باشگاه تخصصی بولینگ و بیلیارد در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 03 August 2015
  به گزارش ایرنا ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیات استانی بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: یکی از نیازهای اساسی رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس، ایجاد باشگاه های تخصصی است.
وی افزود: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته باشگاه مشارکتی این رشته ها بزودی راه اندازی خواهد شد.
او از ساماندهی باشگاه های فعال بیلیارد در این استان خبر داد واظهار کرد: باشگاه های بدون مجوز پلمب شده و اجازه فعالیت نخواهند داشت.
وی با بیان این که قهرمانی در رشته های بیلیارد و بولینگ باید مهمترین اهداف ورزشکاران این رشته ها باشد، افزود: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر به حمایت همه جانبه از این رشته هاست.
وی اظهار کرد: این رشته ها در میادین داخلی و جهانی 36 مدال رنگارنگ دارند و در بعد قهرمانی منطق حکم می کند چنین رشته هایی که در ردیف ورزش های زودبازده دسته بندی می شوند باید نهایت همکاری، حمایت و سرمایه گذاری ممکن انجام شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این انتخابات یوسف گرجانی نژاد با اخذ 11 رای موافق از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان انتخاب شد.
گرجانی نزاد با اشاره به برنامه های خود برای چهار سال فعالیت هیات استعدادیابی در رده های سنی پایه را از مهمترین برنامه های خود برشمرد و گفت: براین اساس استعدایابی را از مدارس آغاز خواهیم کرد.
او با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش بیلیارد و بولینگ در مدارس افزود: ارتقا سطح مربیان و داوران با استفاده از مربیان داخلی و خارجی از دیگر برنامه های مد نظر هیات در چهار سال آینده خواهد بود.
وی در عین حال توسعه این ورزش را در گرو افزایش اماکن ورزشی این رشته ها دانست و بر لزوم ایجاد و افتتاح باشگاه بولینگ با تشویق بخش خصوصی تاکید کرد.
وی گفت: توسعه این ورزش درگرو افزایش اماکن تخصصی و خصوصی است.
او از برگزاری مسابقات متعدد در تمامی شهرستانها و در تمامی رده های سنی خبر داد و افزود: معرفی استعدادهای این رشته ها برای فدراسیون و نیز برگزاری مسابقات دو جانبه خارجی از دیگر برنامه هایی است که برای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار