کد خبر: ۷۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 03 August 2015

ساکنان شهرستان فردیس استان البرز نسبت به آنچه که خدمات دهی نامناسب اتوبوس های مسافربری مسیرفردیس - آزادی می نامند، گلایه دارند.
به گزارش ایرنا، آنطور که ساکنان شهرستان فردیس می گویند بیشتر اتوبوس های مسیر فردیس - آزادی فرسوده و فاقد صندلی های مناسب و سیستم سرمایشی هستند و ستفاده از این اتوبوس ها برای مسافران آزاد دهنده و خسته کننده است.
نامناسب بودن ایستگاه های انتظار مسافر از دیگر مشکلاتی است که از مسوولان فردیس انتظار ساماندهی آنها را دارند.
یک شهروند فردیسی به خبرنگار ایرنا گفت: هر روز مسیر فردیس به آزادی تردد می کنم اتوبوس های این مسیر فرسوده و نقص فنی دارند و متاسفانه با تاخیر به سر کارم می رسم.
محمد بابایی با بیان اینکه مسیر تهران فردیس به واسطه ترافیک جاده ای تقریبا' مسیر طولانی بین شهری محسوب می شود، انتظار داریم نظارت ویژه از سوی مسوولان بر خدمات دهی اتوبوس ها شود.
فرسودگی اتوبوس ها و کثیف بودن صندلی ها از مواردی است که سبب نارضایتی مسافران شده است.
بابایی، از وضعیت نابسامان ایستگاه های انتظار و فرسودگی اتوبوس های واحد نیز انتقاد کرد و خواستار ساماندهی آن از سوی مسوولان ذیربط شد.
سیدحسن افتخاریان گفت: با توجه به ترافیک سنگین منطقه، بیشتر مسافران برای سفرهای برون شهری بین تهران - استان البرز و شهرستان فردیس از وسایل حمل و نقل عمومی چون اتوبوس و تاکسی استفاده می کنند و انتظار آنان سرویس دهی به بهترین شکل و بدون معطلی است.
وی افزود: برخی اتوبوس ها هم به علت خرابی و نقص فنی در نیمه متوقف می شوند و مسافران درهوای گرم برای لحظات طولانی معطل می مانند.
سمیه نجف زاده دیگر شهروند فردیسی گفت: در این فصل گرم، خراب بودن یا استفاده نکردن از کولردر برخی اتوبوس ها باعث آزار مسافران شده و مردم انتظار دارند با افزایش کرایه کیفیت خدمات بهتر شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فردیس در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس طبق قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می کند و اگر مشاهده شود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس باعث آلودگی محیط زیست می شود خودرو را به مراکز معاینه فنی انتقال می دهد.
سرگرد غلامعلی همایی افزود: اگر اتوبوسی دارای نقص فنی باشد مدارک خودرو اخذ و بعد از رفع نقص مدارک برگرداننده می شود.
وی از رانندگان اتوبوس های مسیر فردیس به آزادی خواست تا ضمن تمیز نگهداشتن وسایل نقلیه و همچنین رفع نواقص فنی و ظاهری خودرو خود اقدام کنند تا شهروندان علاوه بر ایمن بودن خودرو با آسایش وآرامش بیشتری تردد کنند.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری فردیس گفت: موضوع حتما از طریق مکاتبه نامه به سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج پیگیری خواهد شد.
ابراهیم کردلو افزود: باید پلیس راهور از تردد این گونه وسایل نقلیه که موجب آلودگی هوا می شوند جلوگیری کند.
وی بیان کرد که حدود 70 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در مسیر تهران فردیس به مسافران خدمات دهی می کنند که به زودی موضوع ساماندهی آنها در دست بررسی قرار می گیرد.
شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار