برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: مسئولان ارشد کشور و دولت مردان باید با نگاه ویژه البرز را دریابند، متاسفانه مدیرانی که به البرز گسیل می شوند بسیار ضعیف و ناتوان در رفع مشکلات استانی استراتژیک مانند البرز هستند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 29 April 2024

کرج دیگر جای نفس کشیدن نیست !!!!

به گزارش «تابناک البرز» در چند سال اخیر هجوم گسترده مهاجرت افسار گسیخته از اقصی نقاط کشور به باغ شهر زیبای کرج این کلانشهر دیگر آن باغ شهر زیبای گذشته نیست. علاوه بر رشد جمعیتی عجیب و غیر معمول چند سالی است به دلیل افزایش قیمت مسکن در تهران موج سهمگین سرازیر شدن مهاجرین پایتخت نشین نیز به کرج افزایش فزاینده ای داشته است این درحالی است که این شهر زیرساخت های لازم برای سرویس دهی این حجم از افزایش جمعیت را دارا نمی باشد.

متاسفانه نگاه دولت مردان نیز به کرج به عنوان مرکز استان سی یکم کشور آنچنان که شایسته است در توزیع امکانات و منابع مثبت نمی باشد.

البرز در تخصیص اعتبارات دولتی همچنان در رده آخر جدول در بین استانهای کشور قرار دارد. تراکم جمعیت ۴ استان و مشکلات ریزو درشت باعث گرفتاری های عدیده ای برای شهروندان گردیده است. خیابانی که در روزگاری بیست خانوار در آن زندگی می نمودند امروز همان مکان بدون افزایش هیچگونه زیر ساخت قابل توجهی پانصد خانوار در آن ساکن شده اند. مشکلات ترافیکی و عدم پیش بینی پارکینگ، بهداشت و درمان، مکان های آموزشی، ورزشی و در جای جای مکان های پرتردد استان مشهود است.

لذا مسئولان ارشد کشور و دولت مردان باید با نگاه ویژه البرز را دریابند، متاسفانه مدیرانی که به البرز گسیل می شوند بسیار ضعیف و ناتوان در رفع مشکلات استانی استراتژیک مانند البرز هستند.

البرز به سوپر مدیران کارآمد نیاز دارد نه به مدیرانی که در عین ناتوانی بسیار پرمدعا باشند و در رسانه ها با آمار سازی از خود و همکارانشان تعریف و تمجید نمایند.

البرز در حوزه های گوناگون بسیار فقیر است در چند سال اخیر پی در پی در بعض کانالهای مجازی از دستاوردهای مدیران استانی و تعریف و تمجید از عملکرد ریزو درشت ‌‌آنها اطلاع رسانی می نمایند اما باید دید این خبرها تا چه حد با آنچه در کف خیابان مردم با آن دست به گریبانند هم خوانی دارد.

امیدواریم دولت مردان با نگاه ویژه البرز را دریابند و با برنامه ریزی برای جوانان تحصیل کرده و مردم کوچه و بازار با پیش بینی و آینده نگری و نگاه به آینده این استان قهرمان پرور را دریابند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار