سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: باید به حکمفرمایی عده‌ای فرصت‌طلب، سودجو و واسطه‌گر در شهرداری اردبیل خاتمه داده شده و شهرداری کوچکترین باجی را به آنها ندهد.
کد خبر: ۶۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 23 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی فروزان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: در یک آسیب‌شناسی دقیق متوجه شدیم که در بدنه شهرداری اردبیل عده‌ای واسطه‌گر و دلال ورود پیدا کردند تا پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری را اجرایی و عملیاتی کنند که انتظار داریم شهردار جدید اردبیل اجازه ندهد تا این دلالان در مجموعه شهرداری حکمروایی نافذی داشته و این مجموعه را ناامن کنند.

وی از شهردار اردبیل خواست تا دست این افراد واسطه‌گر و دلال را ببندد و در واگذاری‌های کارها به پیمانکاران نهایت دقت را در اعمال مقررات و آیین‌نامه‌ها داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: اگر از سوءاستفاده این افراد جلوگیری نشود بنده تمام جزئیات و برجستگی‌های این افراد را به مردم بازگو خواهم کرد که انتظار می‌رود شهردار جدید کوچکترین باجی به این افراد ندهد بلکه سعی کند موانع را از سر راه برداشته و با سرعت کارها را رو به جلو حرکت دهد.

فروزان بیان کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و این ولی‌نعمت‌ها باید شأن و جایگاهشان حفظ شود و عده‌ای اسباب نارضایتی ارباب رجوع را فراهم نیاورند.

وی تصریح کرد: همه ما برای فوتبال و علاقمندان پرشور آن احترام قائل هستیم و هیچ مخالفتی با تیم‌داری شهرداری نداریم اما این اعتقاد را نیز داریم که نباید مبالغ کلانی تنها به فوتبال اختصاص پیدا کند.

وی ضرورت توزیع اعتبارات حوزه فرهنگی ورزشی را در مناطق مختلف به ویژه محروم و کمتر توسعه یافته اردبیل یادآور شد و گفت: ما به جای صرف میلیاردها پول کلان در ورزش حرفه‌ای فوتبال بهتر است به فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی محلات مختلف منابعی را تزریق کنیم تا ورزش این مناطق که از رونق کمتری برخوردار هستند توانی مضاعف پیدا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: ما در برخی از محلات شاهد راه‌اندازی کلاس‌های ورزشی مختلف با دشواری‌های زیاد در تامین اجاره سالن‌ها هستیم که شهرداری می‌تواند بخشی از این مبالغ کلان مصوب برای تیم فوتبال را به ورزش مناطق مختلف اختصاص دهد.

فروزان در پایان سخنان خود یادآور شد: ما با تیم‌داری شهرداری اردبیل مخالفتی نداریم اما مخالف سرسخت اختصاص مبالغ کلان به تک رشته فوتبال در سازمان فرهنگی ورزشی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار