تابناک / برخی طرح‌های افتتاح‌شده هفته دولت در ماسال که توسط بخش خصوص اجرای شده بود حتی یک ریال از تسهیلات دولتی استفاده نکرده بودند!
کد خبر: ۶۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 30 August 2018

تابناک / برخی طرح‌های افتتاح‌شده هفته دولت در ماسال که توسط بخش خصوص اجرای شده بود حتی یک ریال از تسهیلات دولتی استفاده نکرده بودند!

به گزارش ماسال نیوز، سه شنبه گذشته و در ششمین روز هفته دولت، نمایندگان دولت در شهرستان ماسال در حالی طرح تجهیز و نوسازی یک کارخانه برنج‌کوبی را افتتاح کردند که به گفته رئیس جهاد کشاورزی ماسال مالک این برنج‌کوبی برای اجرای طرح تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده است و قرار است در آینده این تسهیلات پرداخت شود.

حسن همتی مدیر جهاد کشاورزی ماسال در آیین بهره‌برداری رسمی این طرح گفت: در شهرستان ماسال ۳۸ واحد شالی‌کوبی وجود دارد که ۶ واحد از آن‌ها را در قالب طرح کارا برای دریافت تسهیلات در زمینه توسعه معرفی شده‌اند و مراحل پرداخت تسهیلات به این واحدها در حال انجام است.

روز قبل از این هم مسئولان شهرستان به روستای طاسکوه رفتند و یک مزرعه کشت گیاه الوئه ورا را افتتاح کردند. مدیر این طرح نیز تاکنون موفق نشده است تسهیلات مورد نظرش را دریافت کند و به گفته مسئولان ایشان در شرف دریافت تسهیلات هستند.

همچنین در حاشیه آیین افتتاح این طرح یکی از فعالان این حوزه اظهار داشت: موفق‌ترین مزرعه کشت آلوئه ورا همین مزرعه روستای تاسکوه است.

این در حالی است که دوره برداشت آلوئه ورا به گفته همین افراد ۴ ماهه است اما مجری طرح در حاشیه این مراسم به خبرنگار ماسال نیوز گفت به دلیل آفت‌زدگی بوته‌های آلوئه ورای مزرعه‌اش؛ از ابتدای کشت تاکنون (بیش از یک سال) هنوز موفق به برداشت محصول نشده است و حتی محصول فعلی به دلیل آفت‌زدگی قابل فروش نیست.

پرداخت به جزئیات تخصصی این ماجرا هدف این نوشته نیست و ما می‌خواهیم بگوییم چرا مسئولان برای اینکه سیاهه‌ی افتتاح‌های هفته دولت را پر کنند و مبلغ ریالی اعتبار هزینه شده برای پروژه‌ها را بالا ببرند دست به افتتاح چنین طرح‌هایی می‌زنند؟ تلاش وصف‌ناپذیر مسئولان شهرستان قابل تقدیر است اما اگر نتیجه کار و جلسات آن‌ها همین پروژه‌هاست باید گفت آقایان مسئولان! لطفاً کمی کار مفید کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار