امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: رئیس جمهور باید به سرعت یک تیم قوی اقتصادی تشکیل دهد و اگر نمی‌تواند اعلام کند، کسانی که زمام امور اقتصادی را در دست دارند فاقد توانایی لازم هستند.
کد خبر: ۶۳۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 03 August 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، با بیان اینکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران انعکاس نقاط ضعف و قوت، مشکلات و خدمات و انعکاس صحیح و مستند اخبار است. خبرنگار نباید فقط به دنبال شهرت باشد.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع اقتصادی و مدیریتی و چالش‌هایی که کشور اخیراً با آن مواجه بوده است، افزود: مطالبه اول مقام معظم رهبری به شکل مستمر این است که مسائل معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه طبقه محروم جامعه در اولویت باشد. در نام‌گذاری و شعار سال‌های اخیر نیز این موضوع مشهود است اما نیاز است گوش‌هایی برای شنیدن این دستورات وجود داشته باشد و صدای مظلومان و محرومان را بشنود.

خطیب جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: فشارهای خارجی نیز در مشکلات اقتصادی کشور نقش دارد و اصولاً انتظاری نیز غیر از این، از دشمنان نداریم. از ابتدای پیروزی اتقلاب تاکنون همواره شاهد توطئه‌چینی و دسیسه‌های دشمنان هستیم. مردم انتظار دارند با ضعف مدیریت‌ها و مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید به سرعت یک تیم قوی اقتصادی تشکیل دهد و اگر نمی‌تواند اعلام کند. مجلس هم باید بیشتر از این حساسیت نشان دهد. کسانی که زمام امور اقتصادی را در دست دارند فاقد توانایی لازم هستند و فقر ما در مدیریت کشور است.

غبیشاوی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد مطالبه رهبری و استفاده از ظرفیت‌های غنی داخلی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، تأکید کرد: قوه قضائیه هم به وظایف خود عمل کند زیرا مفسدان اقتصادی در حال بازی با اقتصاد کشور هستند. نفوذی‌ها در اقتصاد نیز نفوذ می‌کنند.

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مردم با حفظ وحدت و انسجام و همدلی در کنار مسئولان باشند. ملت ما نشان داده‌اند علی رغم مشکلاتی که دارند اولویت آنها حفظ نظام است. ملت در برابر دسیسه‌های دشمن آگاه هستند و به ضد انقلاب فرصت توطئه‌چینی و سوءاستفاده نخواهند داد و با همدلی و وحدت از این چالش‌های اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار