کد خبر: ۶۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 24 July 2018

 

نخستین شماره هفته نامه اجتماعی ، ورزشی با گستره منطقه ای فارس و هرمزگان به اسم «فداغ» 8 صفحه ای در تاریخ 30 تیرماه به چاپ شود و بر روی همه گیشه های روزنامه فروشی هرمزگان قرار گرفت.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، استاد علی اکسیر سردبیر نشریه طی یادداشتی گفت: فداغ حلقه اتصال فارس و هرمزگان می شود.
فداغ نام روستایی در جنوبی ترین نقطه فارس است و به واسطه این که بسیاری از مردمان دیار فارس در استان هرمزگان سکونت دارند و البته فرهنگ و آداب و سنن بسیار مشترکی دارند، نخستین شماره اش را با این نام منتشر می کنیم.
امیدواریم فداغ حلقه اتصال فارس و هرمزگان باشد و در این راه سعی داریم ضمن پرداختن به مسائل اجتماعی، خبرهای و مشکلات حوزه ورزش را نیز منعکس نماییم.

بی شک در آغاز راه، انتشار شماره های پیش رو خالی از اشکال فنی و حرفه ای مطبوعاتی نخواهد بود و امید است که بتوانیم صدای همدلی و اتحاد بیشتر میان مردمان (فارس) و (هرمزگان) باشیم.

در سطرهای بعدی، از این یادداشت آمده است: استان هرمزگان در حال حاضر 102 رسانه مکتوب دارد که 7 روزنامه ، 31 هفته نامه ، 11 دو هفته نامه ، 12 ماهنامه ، 3 دو ماهنامه و 9 فصلنامه را در بر می گیرد و در استان فارس نیز 238 رسانه مکتوب فعالیت و منتشر می شود که 12 روزنامه ، 42 هفته نامه ، 11 دو هفته نامه ، 41 ماهنامه ، 7 دو هفته نامه و 49 فصلنامه را شامل می شود.

هر چند با گسترش فضای مجازی این روزها نشریه های مکتوب با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند اما آمده ایم که با غلبه بر مشکلات بمانیم و بدانیم.

 

 

 

انتهای پیام /*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار