امام‌جمعه شیروان با اشاره به سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر گفت: فرهنگ مهدویت و انتظار فرهنگی تحرک‌آفرین و روح‌بخش در جامعه است.
کد خبر: ۵۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 28 April 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با ذکر آیاتی از قرآن به فرهنگ تمدن ساز مهدویت پرداخت و اظهار کرد: امید به آینده‌ای روشن و پر از عدل و داد و مدیریت واحد و نوید به پیروزی مستضعفان بر مستکبران توسط آخرین حجت الهی در برنامه تمامی انبیا بوده است.

وی فرهنگ مهدویت و انتظار را تحرک‌آفرین و روح‌بخش و مدافع ارزش‌های دینی برشمرد و گفت: شرط حضور در رکاب و جبهه مصلح کل صالح بودن و مقاوم بودن است.

امام‌جمعه شیروان همچنین با تسلیت ارتحال آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: وی  باایمان و زهد و تقوا و مبارزه با هوای نفس و طاغوت و ولایت مداری و خدمت به مردم و خلوص نیست توانست حیاط طیبه را کسب و دل‌های مردم را جذب و با پایانی نیکو و درخشان دنیا را ترک کند

وی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر گفت: بهترین الگوی رفتاری و ایمانی و اخلاقی برای جوانان حضرت علی‌اکبر است که با پیروی از این الگوی الهی می‌توان سعادتمند شد.

کوثری جوانان کشور را سرمایه عظیم و از معجزات انقلاب اسلامی برشمرد و از مسئولین خواست از این سرمایه انسانی در رشد و بالندگی کشور درست استفاده کنند.

امام‌جمعه شیروان با اشاره به روز معلم و هفته کارگر ادامه داد: رسالت معلم تربیت نسل مؤمن انقلابی است و نباید این وظیفه خطیر فراموش شود.

وی در انتها حمایت از کالای ایرانی را حمایت از کار و کارگر دانست و گفت: وقتی کار یک ارزش شد و حمایت از کارگر صورت پذیرفت چرخ اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی به‌کار می‌افتد و مشکل اقتصادی حل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار