نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صحن علنی:
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با چنین محیط کسب‌وکاری، سرمایه‌گذاری خارجی سالانه 60 میلیارد دلار شدنی نیست
کد خبر: ۵۸۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 08 April 2018

هادی قوامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی پس از پایان قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار بابیان اینکه فضای کسب‌وکار در کشور مساعد نیست، گفت: قرار بود سالی 60 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شود و به دنبال آن رشد 8 درصد اقتصادی نیز تحقق پیدا کند که با چنین محیط کسب‌وکاری اجرای آن شدنی نیست.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه منظور قانون‌گذار در اجرای قانون بهبود محیط کسب‌وکار تأمین نشده است، تصریح کرد: یک‌پنجم قانون پس از 5 سال اجرایی شده و متأسفانه بی‌ثبات کردن شرایط اقتصادی، فضای کسب‌وکار را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه تولید امروز پرزحمت‌ترین مسئله است، گفت: دولت باید برای حمایت از کالای ایرانی فضای کسب‌وکار را بهبود بخشد.

گفتنی است نمایندگان مردم در خانه ملت در صحن علنی انتقاد خود را نسبت به اینکه تنها یک پنجم قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار علیرغم گذشت ۵ سال از تصویب آن اجرایی شده، مطرح کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار