ابوالحسن حیدری ؛
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سال گذشته مجوز فعالیت ١٦ آموزشگاه آزاد هنری در استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۸۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 08 April 2018

به گزارش تابنگاه خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری اظهار داشت: آموزشگاه های "خانه کودکان من" به مدیرمسئولی سحر نقدی پور، "گنبد کبود" به مدیرمسئولی سارا نقدی پور، "روحانی" به مدیرمسئولی رمضانعلی روحانی، "نگارستان" به مدیرمسئولی ابوالفضل نورسته، "ضحی" به مدیرمسئولی زهره پرمو، "پروازرنگ ها" به مدیرمسئولی مریم سعیدی،"نقش رنگ" به مدیرمسئولی شیرازیان مقدم، "شادی" به مدیرمسئولی شادی وحیدی در حوزه تجسمی از شهرستان بجنورد مجوز فعالیت گرفتند.

وی اضافه کرد: مجوز فعالیت آموزشگاه آزاد تجسمی" سکوت رنگ ها" به مدیرمسئولی شمسی فرسوده ثانی و "آفرینش" به مدیرمسئولی محمد رضا حسن زاده از شهرستان گرمه درسال ٩٦ صادر شد.

حیدری همچنین اذعان داشت: مجوز فعالیت آموزشگاه آزاد موسیقی "نغمه های شاه جهان" به مدیرمسئولی مظاهر حدادیان از فاروج، آموزشگاه عمیق به مدیرمسئولی رحمت الله عمیق از بجنورد، آموزشگاه آزاد تئاتر "سوری نو" به مدیرمسئولی دانیال قاسمیان از بجنورد و آموزشگاه غیر سینمایی"افشین فیلم" به مدیرمسئولی روح الله علی آبادی از بجنورد در سال ٩٦ را صادر شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت ٩ آموزشگاه آزاد هنری در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سلمقان و گرمه درسال ٩٦ تمدید شده است.

حیدری با اشاره به اینکه مجوز فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای حمایت از علاقمندان و فعالان این حوزه به منظور بهره گیری عموم مردم از آنها است، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای دریافت مجوز فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری به اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار