مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: خرید کالابرگی مردم در استان از ۱۶۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است که نشان از استقبال آن‌ها از این طرح دارد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ 16 April 2024

یه گزارش تابناک خراسان شمالی، محسن غلامی اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح در استان از خرداد ماه سال گذشته، مردم ۱۶۵۰ میلیارد تومان از طریق کالابرگ الکترونیک خرید کالا کرده‌اند که شامل ۲۷۴ هزار و ۸۵۰ خانوار می‌شود. برای این میزان خرید کالابرگی از فروشگاه‌های استان حدود یک میلیون و ۷۰ هزار تراکنش به ثبت رسیده است.

او از شرایط جدید نحوه خرید کالابرگی خبر داد و گفت: فروشگاه‌هایی که مایل به فروش دو قلم کالای روغن و ماکارونی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی هستند، پایانه فروشگاهی خود را به دستگاه بارکدخوان مجهز کنند.

وی بیان کرد: تنها فروشگاه‌های صنف پروتئینی و فروشگاه‌هایی که صندوق فروشگاهی دارند، مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند اقدام به عرضه کالابرگی دو قلم کالای گوشت قرمز و مرغ کنند و پس از این برای سایر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده خوار و بار، امکان فروش کالابرگی این دو قلم وجود نخواهد داشت.

غلامی افزود: هیچ کاهش اعتباری در مرحله سوم طرح فجرانه که از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت به طول می‌انجامد، وجود نداشته و مشابه دو مرحله قبل، اعتبار ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد خانوار در دهک‌های یک تا هفت درآمدی لحاظ شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار