بامشارکت شرکت ایدرو
معاون هماهنگی اقتصادی و امور منطقه ای استاندار ایلام از اجرای طرح تولید پروپیلن در استان با مشارکت شرکت ایدرو خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، حشمت اله عسگری در چهارمین نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: این طرح بزرگی است که نامه اجرای آن ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز محل اجرای این طرح مشخص شده و دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات با نگاه مثبت باید خدمات خود را برای اجرای این طرح ارایه کنند.

عسگری افزود: مجری طرح مشخص شده که سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص توانمندی مجری برای اجرای طرح باید بررسی لازم را انجام دهد همچنین دو گروه فاینانسور هیوندا و آریا نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

وی در ادامه به اجرای سه طرح بزرگ سد چناره، راه آهن ایلام و طرح توسعه مسیر کرمانشاه - ایلام - مهران اشاره کرد و گفت: دولت نظر مساعد بر اجرای این طرح ها دارد و از اجرای آنها حمایت می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به قول های مساعد مسوولان ارشد کشوری هر چه سریعتر خلاصه این طرح ها به زبان انگلیسی تهیه و فراخوان برای جذب سرمایه گذار منتشر شود تا وارد فاز اجرایی و جذب سرمایه گذار شوند.

وی اظهار کرد: حاصل کار ستاد تسهیل در یکسال اخیر به سرانجام رساندن چندین طرح خوب در سطح استان است که امیدواریم دستگاه های اجرایی همچنان حمایت خود را از این طرح ها انجام دهند.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان ایلام در خصوص روند اجرای طرح های در دست اقدام در حوزه کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری به بحث و بررسی پرداختند.

به گزارش ایرنا، ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان تاکنون پیگیر چهار طرح اساسی گلخانه، شرکت تولیدی مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی و گاوداری شیری دو هزار راسی توسط شرکت کوثر، طرح فولاد آسمان، طرح هتل چهار ستاره ایلام، هتل حج و زیارت مهران، طرح تولید پرو پیلن و... بوده است که بسیاری وارد فاز اجرایی شده و برخی نیز در مرحله موافقت اصولی و مکان یابی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار