مدیر کل استاندارد ایلام گفت : طرح خالص فروشی بدون محاسبه قیمت جعبه، طرحی است که با هم افزایی سایر ارگان‌ها انجام می شود و می بایست بصورت مستمر اجرا گردد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ 17 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : بنا به برنامه‌های اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران درخصوص کنترل حجم و وزن در داخل کشور، اقداماتی صورت پذیرفته که کنترل و پایش کمیت در بسته بندی‌ها نمونه‌ای از آن است و به‌ عنوان‌ طرحی فراگیر در سراسر کشور در حال انجام است.

وی افزود : چندین سال است که تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها در راستای قوانین و وظایف خود اقداماتی را درخصوص خالص فروشی در شیرینی فروشی‌ها انجام داده‌اند و سازمان ملی استاندارد نیز بابت طرح کلی پایش از سال گذشته در این حوزه ورود کرده است و در همین خصوص با جلساتی که با اتاق اصناف ایران برگزار شد، تفاهماتی در این خصوص بسته شد.

محمدی ادامه داد : براساس گفتگوهای صورت گرفته با اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی، امیدوار هستیم که بتوانیم نظارت بر طرح خالص فروشی را در شیرینی فروشی‌های سطح استان انجام دهیم، همچنین استاندارد سازی جعبه‌ها چند سالی است که در سطح کشور عملی شده و در حال انجام است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار