جشنواره فرهنگی و معنوی ضیافت الهی در قالب بسته فرهنگی تابستانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با حضور خانواده ها در پارک معلم اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 28 June 2015

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره صبح یکشنبه در راستای برنامه های رمضانیه شهرداری اردبیل و جهت ایجا فضای اعتقادی توام با ارتقا فرهنگی بویژه فرهنگ شهروندی اجرا شد.

در این جشنواره که با برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی بویژه آموزشی همراه بوده و توسط حجت الاسلام مهدی فاطمی منش کارشناس فرهنگی رادیو و تلویزیون سراسری اجرا شد، حضور خانواده های روزه دار اردبیلی به همراه نوجوانان و جوانان بسیار پررنگ بود.

مسابقات مختلف دینی برای کودکان، زوج های جوان و والدین حاضر، توشیح خوانی، ایشتگاه نقاشی با موضوعات ترویج نماز، آداب رمضان، فرهنگ سازی در خصوص اعتیاد و رسانه و... از برنامه های حاشیه ای این جشنواره رمضانیه بود.

مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در حاشیه این جشنواره طی سخنانی ایجاد فضای معنوی توام با ارتقا آموزه های دینی و اعتقادی مردم روزه دار اردبیل را از جمله مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

عظیم مهاجری با اشاره به حضور کارشناس فرهنگی و رسانه ای کشور در این جشنواره افزود: جشنواره بزرگ ضیافت الهی شهرداری اردبیل به مدت چهار روز در محل پارک معلم به عنوان یکی از مراکز تفریحی و گردشگری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید این جشنواره به بحث های فرهنگی متذکر شد: اجرای مسابقات متنوع، اهدا جوایز، تواشیح خوانی، نمایش با تم فرهنگی، مذهبی و آموزش و... از بخش های این جشنواره محسوب می شود.

مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین تاکید کرد که در کنار این جشنواره نمایشگاه فرهنگی شامل چهار غرفه مشاوره مذهبی، آموزش شهروندی، نقاشی کودکان با موضوعات مختلف دینی و فرهنگی و غرفه مربی کودک برپا شده است.

وی با اشاره به استقبال کودکان و خانواده ها از غرفه نقاشی عنوان کرد که آثار منتخب کودکان طی برگزاری جشنواره در سایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار