معاون سیاسی رسانه ملی از تلاش کارکنان واحد خبر صدا و سیمای مرکز خوزستان در زمینه پوشش مسائل اخیر این استان تقدیر کرد
کد خبر: ۳۸۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 27 February 2017
مجید آخوندی در نشستی با  کارکنان واحد خبر خوزستان  ضمن قدردانی از  تلاش کارکنان واحد خبر خوزستان در این زمینه از لحاظ کمیت، ساختار و محتوا و نیز از نظر پوشش استانی و ملی گفت: قول حل مشکلاتی که در روزهای اخیر برای مردم خوزستان به وجود آمد و آنها را دچار زحمت کرد نباید در حرف بماند و رسانه ملی باید تلاشش این باشد که خواسته های مردم این استان را پیگیری کند.

وی افزود: باید این تلاش ادامه یابد و قولهایی که مسئولان در سفر به این استان به مردم دادند پیگیری شود تا به سرانجام برسد. 

رئیس خبرگزاری صدا و سیما هم در این نشست گفت: نحوه پوشش رویدادهای اخیر خوزستان فرصت فضاسازی را از رسانه های معاند گرفت و به خوبی در سطح ملی و استانی پوشش داده شد. 

سیدمهرداد سید مهدی اظهار کرد: پوشش مناسب رسانه ملی باعث تقویت اعتماد ملی شد که این بزرگترین سرمایه است و باید حفظ شود. 

وی با اشاره به فعالیت چشمگیر واحد خبر خوزستان در فضای مجازی ادامه داد: رشد تعداد اعضای کانال فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خوزستان در این ایام اتفاق خوبی بود که جای تشکر دارد.

معاون اطلاعات و اخبار مرکز خوزستان نیز در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به معاون سیاسی رسانه ملی و همراهانش، گزارشی از اقدامات انجام شده در روزهای بحرانی خوزستان ارائه کرد.

ایرج مزارعی با اشاره به میزان فعالیتهای انجام شده در این ایام گفت:  کارکنان واحد اطلاعات و اخبار مرکز خوزستان در پوشش وقایع اخیر  کاری بزرگ انجام دادند که قابل تقدیر است.


وقوع گرد و خاک بالای 66 درصدی و رطوبت بالا در بهمن ماه امسال موجب اختلال در سیستم شبکه برق خوزستان و خارج شدن پنج نیروگاه در خوزستان و متعاقب آن خاموشی گسترده برق در بیشتر شهرهای استان شد و این امر موجب وارد آمدن خساراتی به صنعت آب و برق استان خوزستان شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: مجید آخوندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار