همزمان با وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران و شهادت آتش نشانان، یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شد و از آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تجلیل شد
کد خبر: ۳۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 24 January 2017
 این مراسم با حضور مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب ، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون و همچنین تعدادی از امامان جماعت این شرکت برگزار شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب در این آیین، با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام ، گفت: " اگر کسی برای نجات فردی از آب و آتش تلاش نماید، همین تلاش او را مستحق بهشت می کند."

حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، ضمن ابلاغ پیام قدردانی شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت به آتش نشانان شرکت کارون، یاد شهدای آتش نشان حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشت.

وی، تلاش و از خود گذشتگی آتش نشانان را ستودنی دانست و گفت: بزرگترین نعمت هر سازمانی سرمایه های انسانی است و تا کنون غیرت و از خودگذشتگی مردم، کشور را از گزند دشمنان در امان نگه داشته است.

 مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب، با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات از ضروریات هر کاری است، گفت: اما وجود سرمایه های انسانی مسئولیت پذیر از هر چیزی واجب تر است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز در جمع آتش نشانان در ایستگاه مرکزی این شرکت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آتش نشانان حادثه پلاسکو و تقدیر از تلاش های آتش نشانان این شرکت ،اظهار داشت : ایثار و فداکاری این آتش نشانان ستودنی است و بی شک این بزرگواران شهدایی هستند که در راه نجات هموطنان خود از جان خود گذشته اند و از خداوند بزرگ می خواهیم که آنها را با شهدا محشور نماید.

مهندس محسن دهانزاده افزود: مقوله ایمنی از نظر شغلی، شرعی، اخلاقی و عرفی بر همه ما واجب است و تلاش های نیروی های آتش نشان برای حفظ جان دیگران جزء اعمال صالح آنها باقی می ماند.

وی، ضمن تشکر از تلاشگران عرصه ایمنی و آتش نشانی شرکت کارون، گفت: تلاش های این عزیزان باعث می شود نیروهای عملیاتی با احساس امنیت و آرامش مسئولیت  های خود را در کارخانه های تولید نفت و گاز انجام دهند.

این آیین به همت قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در دو ایستگاه آتش نشانی مرکزی  و شهرک نفت اهواز برگزار شد و ضمن گرامی داشت یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با تقدیم  گل و هدیه از تلاش های آتش نشانان شرکت کارون تقدیر شد

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت کارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار