دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان از کسب مقام نائب قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور توسط یک بانوی نابینای هرمزگانی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان به رشد چشمگیری رسیده و اکنون با هر بار اعزام تیم‌های ورزشی این هیأت شاهد درخشش آنان در مسابقات کشوری هستیم.
 
وی افزود: نرگس قاسمی دونده نابینای هرمزگانی در ماده 1500 متر رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان کشورمان در بابلسر موفق شد تا به عنوان نائب قهرمانی این ماده دست پیدا کند.
 
دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان ادامه داد: خانم الناز مرادی مربی این ورزشکار و خانم فاطمه سنگ چینی سرپرست تیم اعزامی نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان به این رقابت‌ها بوده است.
 
محمدی از ادارات و صنایع استان خواست تا توجه بیشتری به حوزه ورزش داشته باشند چرا که ورزش محرکی برای توسعه استان و ایجاد نشاط اجتماعی در میان لایه‌های مختلف جامعه است و تأثیر مثبت سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش بلافاصه در تمامی زمینه‌ها در استان قابل مشاهده خواهد بود.
 
وی همچنین از ابراز تمایل گسترده نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان برای حضور در رشته‌های مختلف ورزشی نیز خبر داد و عنوان کرد: نیازمند به زیرساخت‌های مناسبی برای تمرین نابینایان هستیم که در قالب برنامه‌ای با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حال پیگیری جبران برخی کمبودها هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار