نشست مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس ایلام به منظور برگزاری انتخابات رییس هیات روز چهارشنبه با حضوردبیر فدراسیون، نماینده وزارت و مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای این هیات برگزار شد که در جریان آن محسن رحیمی با کسب 11 رای از 13 رای ماخوذه برای یک دوره چهارساله دیگر به عنوان رئیس هیات تنیس ایلام انتخاب شد.
کد خبر: ۳۰۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 05 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ دبیر فدراسیون ورزش و جوانان در این آیین اظهار کرد: هدف از برگزاری این مجمع به وجود آمدن تعامل و رای گیری دقیق و بدون اعتراض می باشد و این هیات از بلاتکلیفی خارج و رئیس جدید که آشنا با این ورزش است با یک برنامه مدون و صحیح کار را پیش ببرد.

سید کامیار کیمیایی افزود: آینده این ورزش نه تنها در استان ایلام بلکه برای ما نیز اهمیت دارد و تعامل و همفکری شرط اساسی در پیشبرد این ورزش در کشور است.
وی تاکید کرد: این نشست از معدود جلساتی است که نماینده آموزش و پرورش در آن حضور دارد چرا که تمام ورزش ها باید با همکاری آموزش و پرورش به رشد برسد و این حضور نشان دهنده رابطه خوب این سازمان است و با استعداد یابی در مدارس می توان از ظرفیت موجود در استان بهره برد.

کیمیایی یادآور شد: امیدواریم ارتباط و تعامل سازنده ای نیز بین اولیای دانش آموزان و جلب اعتماد اولیای آنها برقرار شود و والدین احساس کنند که فرزندان آنها یک حامی دارد که می توان به آنها اعتماد کرد.

وی گفت: برای توسعه این ورزش مفرح به جامعه آماری تنیس نیاز داریم به این صورت که جاهای خاصی از جمله پارک ها و مراکز تفریحی درنظر گرفته شود و هر فردی که چندین جلسه دراین زمینه تمرین داشته باشد یک فرم به وی داد شود و جز آمار تنیس محسوب شود.

دبیر فدراسیون ورزش و جوانان تاکید کرد: هیات ها باید در اولین فرصت اطلاعات درخواستی فدراسیون را ارسال و رابطه نزدیکی با آن داشته باشند چرا که بعضی از هیات ها این اطلاعات را دیر به فدراسیون ارسال می کنند و باعث بروز مشکلاتی می شود وکارهای آن هیات به تعویق می افتد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایلام و هم مرز بودن با کشورعراق گفت: می توان از ظرفیت استان های همجوار به ویژه عراق در توسعه این ورزش و سایر ورزش ها استفاده کرد و با برگزاری مسابقات چند جانبه برای ارتقای ورزش این استان تلاش کرد.

کیمیایی تاکید کرد: فدراسیون ورزش و جوانان برای رشد و توسعه این ورزش در استان ایلام در صورت تمایل به برگزاری دوره های مربیگری و کلاس های آموزشی حمایت لازم را به عمل می آورد و امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این استان ورزش پرور در میادین بین المللی ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: هدف ما پیشرفت ورزش استان است و باید در راستای توسعه آن راهکار ارائه دهیم و همگام با تقویم ورزشی فدراسیون برنامه ها را اجرا کنیم و شاهد شکوفایی در تمام رشته های ورزشی در استان باشیم.

بهروز حیدر زاده گفت: هدف از تشکیل این مجمع نگه داشتن حرمت و رعایت اخلاق مداری است و انتظار می رود این مجموعه در تعامل و همکاری همچنین استفاده از تجربه پیشکسوتان در راستای این اهداف نه تنها در ایلام بلکه در شهرستان ها نیز تلاش کند.

وی افزود: اعتماد و انتخاب دوباره یک نامزد نشان دهنده مدیریت خوب این مسئول است ولی در کنار این انتخاب مجدد مسئولیت بیشتر می شود و باید تلاش بیشتری برای ارتقای جایگاه این ورزش در استان و در کشور صورت گیرد.

حیدرزاده اظهار کرد: ما باید در توسعه این ورزش تلاش کنیم زیرا این استان در این رشته ورزشی استعدادهای خوبی دارد که با سیاست هایی که رئیس جدید و همکارانشان در پیش می گیرند می تواند در جایگاه بهتری قرار گیرد و با فعال کردن هیات شهرستان ها این ورزش توسعه پیدا کند.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت ایلام می توانیم از ظرفیت استان های همجوار استفاده کنیم و با انعقاد تفاهم نامه ای در تمام رشته های ورزشی با حضور وزیر ورزش کشورعراق زمینه را برای برگزاری مسابقات چند جانبه بین استان ایلام و استان های همجوار عراق تعامل و تبادل خود را توسعه دهیم.

وی اعلام کرد: در صورت تخصیص اعتبار برای احداث چهار زمین تنیس و رفع مشکل زمین الغدیر که در روند توسعه این ورزش تاثیر گذاراست و امیدواریم با حمایت مالی و در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی و تجهیزات سخت افزاری با هم و در کنار هم شاهد شکوفایی استعداد های ورزشی در استان باشیم.

در این آیین با شرکت چهار نامزد برگزار شد با عدم حضور یک نامزد و انصراف یک نامزد دیگر، محسن رحیمی با کسب بیشترین رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

انتخابات هیات تنیس ایلام با حضور دبیر فدراسیون و نماینده وزارت و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، معاون امور ورزشی و جوانان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار