کد خبر: ۲۹۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 12 September 2016


فرماندار شهرستان فردیس بر نهادینه کردن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام به درستی آشنا شود، افزود: در این راستا باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از هر زمان دیگری در بین نسل امروز نهادینه سازیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و از خودگذشتگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند عنوان کرد: در این راستا باید واقعیات و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز بازخوانی شده تا آنان ملموس‌تر با آن دوران آشنا شوند.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه ما باید ادامه دهنده را شهدا باشیم، تأکید کرد: حفظ آرمان‌های شهدا و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار از مهمترین اولویت‌ها است.

قنبرزمانی در بخشی دیگر از سخنان خود خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از مهمترین اولویت‌ها و مسؤولیت‌های خطیر دانست و گفت: اگر امروز شاهد توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور هستیم مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود از مرزهای این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی از مهمترین وظایف امروز ما را مقابله با تهدیدات دشمن و حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام عنوان کرد و اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است لذا با حرمت خون شهیدان حفظ شده و در هر مسیری که گام برمی‌داریم آنها را به یاد داشته و ارج نهیم.

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام محمد سلیمانی تقدیر شد و علی فریدونی به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس معرفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار