کد خبر: ۲۹۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 10 September 2016


فرماندار فردیس گفت: کمک به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسئولان است.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز شنبه در آیین تودیع ومعارفه رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فردیس در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهم ترین و مقدس ترین امور مربوط به وظایف و کارکردهای این نهاد است.

وی ادامه داد: شهدای عزیز با نثار خون پاک خود وایثار و از خود گذشتگی، از اسلام و نظام و انقلاب دفاع کردند و امروز همه ما وظیفه داریم از آرمان های این عزیزان پاسداری وصیانت نماییم.

وی با اشاره به فداکاری و جانفشانی رزمندگان، اظهار داشت: وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست و باید در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستادگی کنیم.

زمانی گفت: دولت تدبیرو امید تکریم خانواده شهدا از جمله اولویت های دولتمردان قرار داده است.

فرماندار فردیس با اشاره به عملکرد حجت الاسلام سلیمانی رییس سابق اداره بنیاد شهید فردیس اظهار کرد: برنامه ریزی منظم و دقیق،دیدار هفتگی با خانواده شهداء وایثارگران،تعامل با دستگاههای و رسیدگی به امور خانواده شهداء و جانبازان از ویژگی های بارز وی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز گفت: فعالیت خوب در اداره بنیاد شهید قابل پذیرش نیست بلکه باید در اینجا کارکرد عالی باشددر حد بضاعت از خود گذشت و انجام وظیفه کرد.

مدیرفلاح افزود: بیش از 8 هزار ایثارگر مهمان از سراسر کشور به استان البرز آمدند 90 درصد انها در کرج و فردیس ساکن هستند.

وی اظهار کرد: کار در استان البرز سخت است باید ظرفیت متناسب با جمعیت خدمات ارائه بدهیم.

وی افزود: بر اساس آمار ایثارگری استان البرز بزرگترین جامعه ایثارگری در شهرستان فردیس هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز گفت: باید شرایط و تسهیلاتی را برای خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فراهم کرد در این نهاد ارائه خدمت به ایثارگران وظیفه همگانی است.

در پایان از زحمات حجت لاسلام محمد سلیمانی در طول یک سال تقدیر و تشکر شد و فریدونی به عنوان رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار