مربی تیم ملی ووشوی جوانان گفت: دغدغه و تعصب در ورزش حرفه‌ای مهم‌ترین نیاز برای کسب موفقیت است.
کد خبر: ۲۹۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 04 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا بهرمن شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان هرمزگان مرکز تجارت و اقتصاد کشور و کانون اصلی تأمین درآمد برای اداره کشور است و بر اساس رتبه‌بندی‌های کشوری همواره در رتبه اول تا پنجم تأمین درآمدهای مالیاتی، گمرکی و ... قرار داشته اما متأسفانه وضعیت ورزش هرمزگان به گونه‌ای است که تیم‌های حرفه‌ای آن در تأمین حداقلی از امکانات و نیازمندی‌ها گرفتارند و در حوزه زیرساخت‌ها نیز همچنان با محرومیت‌های فراوانی روبرو هستیم.
 
وی با بیان این که وجود پالایشگاه و صنایع مختلف و کلیدی در غرب شهرستان بندرعباس و تولید سالانه صدهاهزار تن محصولات معدنی و نفتی در این منطقه نشان‌دهنده توانایی‌های عظیم استان هرمزگان در صنعت و اقتصاد کشور است، افزود: سهم مردم هرمزگان از این همه پتانسیل اقتصادی نباید تبعیض و یا تحقیر باشد.
 
رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان با انتقاد از نگاه نامناسب برخی مدیران صنایع استان در حمایت از تیم‌های ورزشی خاطرنشان کرد: یک مدیر صنعتی در هرمزگان در زادگاهش به‌دنبال حمایت از ورزش و توسعه ورزش حرفه‌ای است و مسؤولیت هیأت فوتبال استان اصفهان را که مسؤولیتی مهم و پرمشغله است را می‌پذیرد در حالی که در محل کارش در استان هرمزگان با عنوان مدیرعامل، حاضر به همکاری و حمایت از تیم‌های ورزشی نمی‌شود و دو تیم مطرح ورزشی استان هرمزگان با بحران جدی مواجه‌اند و دیگر رشته‌ها نیز در انتظار حامی هستند.
 
بهرمن اضافه کرد: مدیران باید نسبت به استان محل خدمت‌شان تعصب و دغدغه داشته باشند و نباید با نگاه تبعیض‌آمیز در این زمینه رفتار کنند. اگر ورزش حرفه‌ای در استان اصفهان مطلوب است پس در هرمزگان نیز باید مطلوب و مهم شمرده شود.
 
مربی تیم ملی ووشوی جوانان ادامه داد: ورزش حرفه‌ای در استان هرمزگان به حمایت هرچه بیشتری نیاز دارد و اگرچه اقدامات و پیگیری‌های فراوانی از سوی استاندار هرمزگان در این زمینه صورت گرفته اما باید مدیران صنایع نیز در این راه به مقام عالی دولت در استان کمک کنند تا ورزش هرمزگان که جمعیت زیادی را در خود جای داده است به رشد و شکوفایی بیشتری رسیده و افتخارات ملی و بین‌المللی بیشتری بی‌آفریند.
 
وی تأکید کرد: بسیاری از تیم‌های ورزشی استان هرمزگان برای حضور در میادین ملی و بین‌المللی با چالش مالی مواجه‌اند و اگر کوچک‌ترین عزمی در صنایع استان برای حمایت از ورزش شکل بگیرد، انبوهی از مشکلات ورزشی استان مرتفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار