مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس منظر شهری گفت: 50 نفر در این جشنواره شرکت کردند و 700 فریم عکس به دبیرخانه ارسال شد که 23 نفر در این جشنواره به مرحله پایانی راه یافتند.
کد خبر: ۲۷۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی خادم امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس منظر شهری «خنکای لور» اظهار داشت: با برگزاری این مسابقه که برای اولین بار به شکل جشنواره و در این سطح برگزار می‌شود سبب غنی‌تر شدن آرشیو عکس‌های منظر شهری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس می‌شود.
 
وی افزود: فراخوان این جشنواره در سال گذشته داده شد و پنجاه نفر در این جشنواره شرکت کردند و هفتصد فریم عکس به دبیرخانه ارسال شد که 23 نفر در این جشنواره به مرحله پایانی راه یافتند.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس اضافه کرد: این جشنواره با هدف شناسایی زیبایی‌ها، تاکید بر اهمیت فضای سبز، مشارکت مردم در حفظ فضای سبز و نقاط قوت فضای سبز شهر بندرعباس از دید مردم می‌باشد و امیدوارم بتوانیم این زیبایی‌ها را به سایر بخش‌های شهر گسترش دهیم.
 
خادم تصریح کرد: جهت بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هیات داورانی متشکل از منصور نعیمی، حسام‌الدین انصاریان، حسام‌الدین رضایی به داوری آثار پرداختند که این آثار در پنج بخش مجموعه عکس، تک عکس، آماتوری، آرشیوی، قدیمی و همیاران فضای سبز و خبرنگاران می‌باشند و به نفرات برتر دیپلم افتخار و جوایز ارزنده نقدی اهدا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: عکس‌های منتخب و برگزیده هم‌زمان با مراسم اختتامیه جشنواره «خنکای لور» به‌مدت 4 روز در گالری مرحوم کورش گرمساری به نمایش گذاشته می‌شود و چنانچه آثار ارسالی، فاخر بوده و قابلیت چاپ در کتابچه‌ای مدون را داشته باشند این عکس‌ها به زینت نشر مزین خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار