مشاور مدیرکل فرودگاه های هرمزگان علت لغو پروازهای بندرعباس به مقصد فرودگاه دبی را سانحه پرواز هند در باند فرودگاه دبی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 04 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین پاسلار چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در مورد علت لغو پرواز بندرعباس - دبی هواپیمایی «فلای دبی» بیان داشت: پروازهای بندرعباس به مقصد دبی تا اطلاع ثانوی و بازگشایی مجددا فرودگاه دبی لغو خواهد بود و شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی باید مسافران را از علت لغو و تاخیر پروازها مطلع کنند.
 
وی با اشاره به پرواز ساعت ۲۰ بندرعباس به دبی هواپیمایی فلای دبی، خاطرنشان کرد: این پرواز به علت انجام نشدن پرواز دبی به بندرعباس لغو شد و در صورتی که پرواز فلای دبی در فرودگاه بندرعباس به زمین بنشیند. پرواز بندرعباس به دبی همین هواپیمایی انجام خواهد شد.
 
پاسلار اظهارداشت: ساعتی قبل پرواز هند هنگام فرود آمدن در فرودگاه دبی دچار سانحه شد که تا کنون مسئولان فرودگاه دبی زمان دقیق بازگشایی فرودگاه را اعلام نکرده اند.
 
به گزارش مهر، مقام های فرودگاه بین المللی دبی ساعاتی پیش اعلام کردند که همه پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه تا اطلاع ثانوی لغو شده است. فرودگاه بین المللی دبی امروز شاهد حادثه فرود یک فروند هواپیما مسافری از مبدا هند بود که در آن هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با ۲۷۵ سرنشین دچار سانحه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار