مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت : براساس آمارهای موجود ؛ تعداد پروازهای فرودگاه های این استان در چهار ماه ابتدای سال جاری سه هزار و 526 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، 22 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۲۶۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 01 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود امانی افزود: در این مدت359 هزار و 503 مسافر از طریق فرودگاههای این استان جابه جا شده که افزایش 17 درصدی دربخش مسافری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروازها با روزانه 38 سورتی پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بین المللی بندرعباس انجام می شود و درحال حاضر حدود 16 مسیر پروازی از بندرعباس وجود دارد.

وی اضافه کرد: تعداد پروازهای مسیر های ابوموسی ، تهران ، شیراز ، اصفهان ، مشهد، یزد ، کیش و تبریز در ماه های گذشته افزایش یافته و در آینده مسیر کرمانشاه نیز با توجه به تقاضاهای موجود برقرار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های هرمزگان بیان کرد: این استان دارای 13 فرودگاه است که از این تعداد تنها 6 فرودگاه در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه های هرمزگان قرار دارد.
 
امانی اشاره کرد: سه فرودگاه شامل ، بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از 6 فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان ، بستک و میناب به دلیل نداشتن دیوارهای حفاظتی غیرعملیاتی هستند که این شرکت درصدد عملیاتی کردن آنها است.
 
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان خاطرنشان کرد: باتوجه به هزینه های ثابت و تعمیر و نگهداری هیچ فرودگاهی دراین استان سود آور نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار