با گذشت یک ماه
با گذشت یک ماه از روشن شدن قضیه حذف بیمه تعدادی از خبرنگاران، هنوز مشکل آنها برطرف نشده و کار در این حوزه لنگ می‌زند.
کد خبر: ۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 22 April 2015
به گزارش فارس، در حالی که مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از حل مشکلات و نبود دغدغه در این حوزه سخن می‌راند، معاون فرهنگی و هنری ارشاد از پا بر جا بودن این مشکلات و انتظار برای اقدام عملی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر می‌دهد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این زمینه اظهار کرد: اگر خبرنگاران در صندوق اعتباری نویسندگان و هنرمندان ثبت‌نام کنند مشکلات بیمه آنها برطرف می‌شود.

توحید بلورساز از معرفی تعدادی از خبرنگاران به این صندوق خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود خود اصحاب رسانه در این زمینه پیشقدم شده و با دریافت معرفی‌‌نامه به صندوق مراجعه و نسبت به انجام مراحل قانونی اقدام کنند.

وی گفت: تعداد محدودی از خبرنگاران تاکنون در این زمینه مراجعه کردند و لیستی نیز از سوی خانه مطبوعات در این مورد ارائه نشده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مقدمات این کار فراهم آید.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تغییر سیاست بیمه خبرنگاران را از طریق بنگاه‌های رسانه‌ای یادآور شد و افزود: هر رسانه باید خبرنگاران خود را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهد تا مشکلات به وجود آمده در این زمینه برطرف شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز بیان کرد:‌ در حل مشکل بیمه‌ای خبرنگاران هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و ما با مراجعه تدریجی خبرنگاران سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

احد پنبه‌ای اضافه کرد:‌ در این باب لیستی در اختیار خانه مطبوعات قرار داده شده تا با رایزنی‌هایی که با مدیران مسئول و فعالان عرصه رسانه به ویژه خبرنگاران انجام می‌دهند، مشکلات و موانع برطرف شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار