استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان جزء پنج استان برتر کشور در کسب درآمدهای مالیاتی است و به اندازه هشت استان کشور درآمد دارد، گفت: ما با همین درآمدهایی که در استان وصول می شود می توانیم هرمزگان را اداره کنیم اما هنوز نظام درآمد هزینه در کشور اجرایی نشده است.
کد خبر: ۲۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 11 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان که به مناسبت هفته مالیات برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت هفته مالیات، اظهار داشت: این افتخاری برای هرمزگان است که درآمدهای ارزش افزوده مالیاتی استان سال به سال افزایش یافته که این امر ناشی از زحمات و همت کارکنان امور مالیاتی هرمزگان بوده است.

وی افزود: امروز در دنیا بسیاری از کشورها براساس درآمد مالیاتی اداره می شوند و سهم مالیات در سازندگی کشورها بسیار بالاست اما در کشورهایی که درآمد نفتی دارند نقش مالیات کمرنگ است.

جادری تصریح کرد: برخی شرکت های بزرگ در استان هرمزگان فعالیت می کنند اما مالیات خود را در استان دیگری پرداخت می کنند که مالیات این شرکت ها باید در استان وصول شود .

استاندار هرمزگان بر لزوم فرهنگ سازی مالیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: مالیات حقی است که متعلق به همه مردم است و همه وظیفه داریم مالیات را پرداخت کنیم.

16 تیر ماه در تقویم مناسبتی کشور به عنوان روز ملی مالیات نامگذاری و در همین رابطه «هفته مالیات» با هدف فرهنگ سازی و توجه بیشتر به موضوع مالیات از 16 تا 23 تیر تعیین شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار