مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز به کار مجموعه ثبت احوال در هرمزگان تاکنون، 87 هزار نام از مجموع اسناد ثبت شده با اسامی امام علی(ع) مزین شده است.
کد خبر: ۲۱۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 19 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال هرمزگان، مهدی عسکری‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن سال‌روز ولادت مولی‌الموحدین امام علی(ع) و مناسبت روز پدر اظهار داشت: سیره تربیتی، مدیریتی و اجتماعی امام علی(ع) به حدی قوی و بی‌عیب و بی‌نقص است که در عصر کنونی می‌بایست توجه بیشتری به آن شود.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره دل در گرو اهل‌بیت(ع) دارند، اضافه کرد: استفاده گسترده از القاب و اسامی شخصیت‌های بزرگوار دینی و امامان معصوم برای کودکان و فرزندان از سوی مردم ایران اسلامی نشان از حب قلبی و اعتقادی آن‌ها نسبت به اعتقادات دینی خود دارد.
 
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در ادامه با بیان اینکه علی، مرتضی، امیر و حیدر از جمله اسامی و القاب شناخته شده حضرت امام علی(ع) به شمار می‌رود که طبق گزارش‌های موجود از ابتدای آغاز به کار ثبت احوال در استان هرمزگان تاکنون، اسامی 87 هزار نفر به القاب و اسامی حضرت امیرالمومنین علی(ع) مزین شده است.
 
عسکری‌زاده با بیان اینکه مرتضی، امیر، حیدر و امیرعلی از جمله اسامی و القاب این امام بزرگوار است که در سال 93 نیز یک‌هزار و 500 نفر به این اسامی و القاب نام‌گذاری شده‌اند.
 
وی افزود: از سال 94 نیز بیش از یک‌هزار و 400 هرمزگانی تاکنون به این اسامی و القاب نامگذاری شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار