مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: اولویت حل مشکلات هیأت‌های ورزشی تامین سالن مناسب و اختصاصی برای فعالیت آن‌ها است.
کد خبر: ۲۱۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 17 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه اعتبارات برای توزیع میان هیأت‌های ورزشی در سال 94 محدود بوده است، اظهار کرد: با این حال تلاش کردیم تا در مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، توزیع اعتبارات به صورت عادلانه صورت گیرد و متناسب با برنامه‌ها و رشته‌های ورزشی حمایت‌های لازم از ورزشکاران و هیأت‌ها انجام شود.
 
وی به اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان برای رفع مشکلات هیأت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: تامین سالن مناسب و اختصاصی برای فعالیت شایسته و مطلوب ورزشکاران هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی بوده که با مشارکت دیگر دستگاه‌ها نسبت به آن اقدام شده است و امیدواریم بتوانیم آن دسته از هیأت‌هایی که همچنان با مشکل سالن مناسب مواجه هستند را نیز در سال 95 صاحب سالن اختصاصی کنیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان یادآور شد: براساس قانون هر مبلغی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان هر استان به هیأت‌ها کمک می‌شود باید به همان میزان نیز از سوی فدراسیون به هیأت مربوطه کمک شود، بنابراین هیأت‌ها باید در این زمینه از فدراسیون‌های خودشان نیز پیگیر تامین اعتبار باشند.
 
دانشور افزود: هر هیأتی که فاقد سالن اختصاصی در مرکز استان برای فعالیت مناسب است باید به اداره‌کل ورزش و جوانان اعلام کند تا پیگیر ایجاد و یا تامین سالن اختصاصی برای فعالیت آن‌ها باشیم.
 
وی به اهمیت توسعه زیربناهای ورزشی در شهرها و جزایر استان هرمزگان اشاره کرد و از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست: زمینه تصویب بودجه و اعتبارات مناسب برای وزارت ورزش و جوانان در لوایح بودجه سالانه کشور و امکان ساخت مکان‌های مناسب ورزشی برای جوانان و ورزشکاران این شهرها را بیش از گذشته فراهم کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تصویب ساخت 10 سالن ورزشی مجهز از محل اعتبارات وزارت نفت در استان هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: این سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه و پارسیان ایجاد می‌شود و سرانه دسترسی به اماکن ورزشی مناسب را در استان ارتقاء خواهد داد.
 
دانشور گفت: به‌زودی خانه جودو و کونگ‌فو در استان هرمزگان و شهر بندرعباس کلنگ‌زنی می‌شود تا این دو ورزش مهم نیز در استان از سالن اختصاصی برای فعالیت‌های حرفه‌ای‌ برخوردار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار