تیم فوتبال شهرداری اردبیل هشت گام برای بقا و حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک دارد که باید در این هشت بازی خود که چهار بازی خانگی و چهار بازی هم خارج از خانه است، تلاش کند تا بر حریفان پیروز شود که در این بین بازی اول در سال جدید با گل گوهر سیرجان است.
کد خبر: ۲۰۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 25 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را با قوت و قدرت در سال جدید با هدایت سرمربی جدید خود احد شیخ‌لاری آغاز کرده که باید این تیم در بازی نخست سال جدید به مصاف گل گوهر سیرجانی برود که این تیم نیز در میانه‌های جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سی و یکم لیگ آزادگان 9 فروردین‌ماه در ورزشگاه تختی به مصاف اولین حریف سال 95 خود گل گوهر سیرجان می‌رود که این تیم نیاز مبرم به برد خانگی در هر چهار بازی داخلی دارد تا خود را از خطر سقوط به لیگ پایین‌تر نجات بدهد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در سال 95 و در هشت گام برای بقا در لیگ آزادگان باید به مصاف حریفان سرسختی برود که در 16 فروردین در هفته سی و دوم لیگ آزادگان تیم شهرداری در هرمزگان به مصاف آلومینیوم، 23 فروردین در تختی اردبیل به مصاف خیبر خرم‌آباد، 30 فروردین در یزد باید به مصاف فولاد این شهر، ششم اردیبهشت‌ماه در تختی میزبان آلومینیوم اراک، 13 اردیبهشت در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان و در دو بازی پایانی به مصاف تیم‌های بالای جدول خونه به خونه و پیکان تهران می‌رود که بازی سرنوشت‌سازی برای تیم شهرداری است.

تیم شهرداری در دو بازی پایانی خود 21 اردیبهشت در اردبیل میزبان خونه به خونه بابل است و در بازی پایانی لیگ آزادگان 27 اردیبهشت‌ماه مصاف شهرداری در تهران با پیکان صدرنشین است تا بالاخره لیگ آزادگان کشور به خط پایان برسد و در این روز شادی یا غم هواداران سرخ‌پوش اردبیلی را برای بقا یا سقوط به لیگ‌های پایین‌تر باید به نظاره نشست.

در حالی 27 اردیبهشت‌ماه دفتر رقابت‌های لیگ آزادگان بسته می‌شود که برگزاری فرسایشی و طولانی بازی‌های لیگ آزادگان با حضور 20 تیم به عنوان تجربه اول ابعاد مختلفی از کسب تجربه را نشان می‌دهد و باید به انتظار نشست و دید که در سال‌های آینده لیگ آزادگان به چه ترتیبی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار