عضو شورای شهر اردبیل گفت: براساس جمع‌بندی نظرات اعضای شورای شهر پارلمان محلی اردبیل با هرگونه تیم‌داری شهرداری اردبیل مخالف است.
کد خبر: ۱۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 18 March 2016

حسین افسانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل در بررسی بودجه سال آینده تصمیم گرفتند تا با اولویت‌واگذاری تیم شهرداری به بخش خصوصی تنها بودجه دو ماه اول سازمان فرهنگی ورزشی را مصوب کنند تا بعدا برای ادامه فعالیت این سازمان و تیم فوتبال شهرداری تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: ما معتقدیم 70 تا 80 درصد بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل وقت و انرژی کارکنان این مجموعه صرف هدایت تیم فوتبال شده در حالی که باید این مجموعه به وظیفه خطیر خود در حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنری به شایستگی عمل کند.

عضو شورای شهر اردبیل از واگذاری تیم شهرداری اردبیل به بخش خصوصی و تعیین تکلیف این تیم خبر داد و افزود: ما آمادگی داریم حتی این تیم را در صورت تمایل هواداران و واحدهای تولیدی و کارخانجات به آنها واگذار کنیم.

افسانه ادامه داد: برای دو ماهه اول سال آینده در هدایت این تیم یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کردیم ولی انتظار داریم تا با مشارکت و حضور سایر نهادها و دستگاه‌ها و فعالان بخش خصوصی هدایت این تیم به غیر شهرداری واگذار شود.

وی، یکی از رویکردهای شورا در تصویب بودجه سالانه توجه به مبانی کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی اعلام کرد و افزود: دغدغه شورای شهر همچون شهردار اردبیل دغدغه فرهنگی و اجتماعی است و ضرورت دارد برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری از نظر کیفی نیز ارتقا یابد هر چند که از نظر کمیت شاهد تنوع برنامه‌های حوزه فرهنگی اجتماعی هستیم.

وی تاکید اعضای شورای شهر را بر رعایت اخلاق اسلامی و شعائر دینی در برگزاری جشن‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی یادآور شد و ادامه داد: در حوزه تملک نیز شهرداران مناطق مختلف بدون محدودیت در زمینه تملک و بازگشایی مسیرهای مختلف می‌توانند ورود پیدا کنند و ما تلاش می‌کنیم تا کسری بودجه در این حوزه را در قالب متمم برطرف کنیم.

ساماندهی پارک‌های اردبیل در سال آینده

عضو شورای شهر اردبیل در مورد ضرورت توسعه فضای سبز و ساماندهی پارک‌ها به ویژه مجموعه شورابیل اشاره کرد و گفت: در کنار فعالیت‌های زیربنایی و آسفالت‌ریزی و پازل‌گذاری بحث زیبایی شهر و برنامه‌های فرهنگی در قالب یک تقویم دقیق در دستور کار قرار گرفته است.

افسانه از افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه رفاهی کارکنان شهرداری با هدف تقویت بنیه روحی کارکنان برای انجام شایسته کار خبر داد و گفت: امیدواریم در این زمینه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار