بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی بندرعباس فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۹۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 17 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر بندر شهید باهنر با اشاره به آغاز طرح نوروزی سفرهای دریایی هرمزگان گفت: این پایانه با زیربنای 3 هزار و 500 متر مربع و با هزینه 10 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
 
محمد محسنی افزود: این پایانه دارای 2 سالن جداگانه برای مسافران قشم و هرمز و یک سالن ترانزیت است .
 
وی با اشاره به ثابت ماندن قیمت بلیت در تعطیلات عید گفت: علاوه بر 5 جایگاه فروش بلیت در محوطه بیرونی، 9 باجه فروش نیز در فضای داخلی پایانه پیش بینی و راه اندازی شده است.
 
مدیر بندر شهید باهنر با اشاره به تردد روزانه 30 تا 35 هزار نفر از بندر شهید حقانی به جزایر هرمز و قشم در تعطیلات نوروزی افزود: در این پایانه امکان تهیه بلیت الکترونیکی، غرفه معرفی هتل ها و اماکن گردشگری، دفاتر خدمات گردشگری، و مرکز امانات فعال شده است.
 
محسنی گفت: در تعطیلات نوروزی 58 فروند شناور مسافربری و 48 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت 8 هزار و 813 صندلی آماده ارائه خدمات در تمامی بنادر مسافری استان هرمزگان هستند.
 
وی افزود: در تعطیلات نوروزی، مسیر دریایی جدید بندرعباس-لارک، بندر شهید باهنر به درگهان قشم و جابجایی خودرو از بندر شهید حقانی به هرمز راه اندازی می شود .
 
مدیر بندر شهید باهنر افزود: 11 تیم غواصی، 12 تیم بازرسی،چهار فروند واحد پروازی و هفت شناور جستجو و نجات نیز در آماده باش کامل هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار