مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بندرعباس، فضای سبز ساحل را بخشی از فضای سبز شهر دانست و گفت: سرانه فضای سبز بندرعباس با گسترش فضای سبز ساحل افزایش یابد.
کد خبر: ۱۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷ 11 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی خادم امروز در حاشیه مراسم کاشت 4 هزار اصله حرا در سواحل شرقی بندرعباس با اشاره به نقش مهم مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز اظهارداشت: در برخی از نقاط ساحل به دلیل عدم رعایت شهروندان، شاهد تخریب و ایجاد صدمه به فضای سبز شهر هستیم که امید است با شهروندان مشارکت بیشتری در نگهداری از این فضاها داشته باشند.
 
وی در ادامه سواحل شهر بندرعباس را یکی از جاذبه‌های این شهر عنوان‌کرد که با اجرای کاشت نهال حرا فضای بی نظیری را برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار فراهم می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بندرعباس با اشاره به اینکه فضای سبز ساحل، بخشی از فضای سبز شهر محسوب می‌شود گفت: در همین راستا در تلاشیم تا با گسترش فضای سبز ساحل، سرانه فضای سبز بندرعباس را افزایش دهیم.
 
خادم، جنگل‌کاری در ساحل را عامل موثری برای غنی‌سازی اکوسیستم و به نوعی نگهبان ساحل دانست و اثرات تخریبی دریا بر گونه‌های کاشته شده در ساحل را یکی از معضلات ساحل بندرعباس نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار