خوش بینی به آینده بازار بورس
کارشناسان اقتصادی معتقدند با انجام توافقات اولیه هسته ای بین ایران و گروه کشورهای 5+1 پیش بینی می شود از امسال به تدریج معاملات بورس در کشور از رکود سال گذشته خارج شوند. بر این اساس در صورت آغاز اجرایی شدن توافق نهایی که ...l
کد خبر: ۱۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 04 April 2015

روابط عمومی تالار معاملاتبورسمنطقه ای اردبیل در گفتگو با تابناک اعلام کرد در 4 روز غیر تعطیلی امسال تا به امروز 31 میلیون سهام در تالار بورس اردبیل خرید و فروش شده است که ارزش معاملاتی آن در مجموع به 54 میلیارد ریال می رسد.

به گزارش تابناک اردبیل در 4 روز کاری امسال بین دو نیمه تعطیلات نوروزی در تالار بورس اردبیل شاهد رشد 2842 واحدی شاخص خرید و فروش بوده ایم و برای 18 نفر جدیدی که در استان وارد معاملات بورس شده اند کد بورس صادر شده است.

بالاترین ارزش سهام خرید و فروش شده در بین شرکتها در این مدت متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت ، ایران خودرو و پالایشگاه نفت بندر عباس بوده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند با انجام توافقات اولیه هسته ای بین ایران و گروه کشورهای 5+1 پیش بینی می شود از امسال به تدریج معاملات بورس در کشور از رکود سال گذشته خارج شوند.

بر این اساس در صورت آغاز اجرایی شدن توافق نهایی که احتمالا در تیر ماه امسال اتفاق خواهد افتاد شاخص سهام شرکت هایی که از توان صادراتی بالا برخوردارند رشد چشمگیری خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار